zondag 27 oktober 2013

Nieuwe challenge bij KIC - herfst

Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij het kaartjes-Inspiratie Challenge blog. Het thema van deze challenge is herfst. Nou dat is het hier buiten nu ook hoor, het waait heel hard en het heeft heel hard geregend, heerlijk als je binnenzit, ik hou daar van. De sponsor van deze challenge is the stamping chef. Ik heb gekozen voor een muisje. Ik heb een achtergrond geëmbossed. Het papie ris van Bo Bunny en de bloemen zijn van Wild Orchid crafts. Verder nog wat frutseltjes gebruikt. Ik hou wel van deze warme kleuren. Het stempeltje heb ik ingekleurd met mijn copics en een beetje bewerkt met frantagé. Als jullie zin hebben, doe gezellig mee! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag! Liefs, Cindy






27 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schatje. Mooie herfstkleuren!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje in mooie warme kleuren. Hier waait het ook flink, maar het zonnetje schijnt. Fijne zondag. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Cindy. Mooie warme kleuren en super ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een mooie herfstkaart Cindy.
    Leuke stempel heb je gebruikt.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige combinatie heb je gebruikt echt zo leuk om dit op je kaart te verwerken.....schitterend!
    En ook de kleuren zijn heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige herfstkaart Cindy, en dat muisje wat een schatje om te zien....in het echt hou ik niet zo van muisjes.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend herfstkaartje Cindy met een lief stempeltje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje met hele leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een schatje.
    Ik vind hem super leuk Cindy.
    Deze lieve stempel komt prachtig uit in de herfstkleurtjes.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat een schattig kaartje. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige herfstkaart met mooie kleuren!
    Fijne zondag nog,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Wat heb je een prachtig herfstkaartje gemaakt, mooie kleuren en een schattig muisje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig herfstkaartje Cindy - prachtige kleurtjes en schattig mooi gekleurd stempeltje - een mooi geheel!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo wat is dit een lieffie Cindy, mooi gekleurd, prachtig papier, echt weer een kaart die je moet koesteren vind ik.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een gaaf en lief kaartje Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief stempeltje heb je gebruikt op je leuk kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart.Mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Cindy, leuke kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superschattig en mooi kaartje Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hele mooie warme kleuren voor dit herfst kaartje Cindy

    een mooi kaartje weer met dit schattige muisje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje is dit. Lief muisje en mooie herfstkleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi Cindy. Prachtige kleuren en wat een lief muisje zo!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a beautiful card with beautiful colours xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy