maandag 21 oktober 2013

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op het bericht van gisteren en het aantal volgers dat wij al bereikt hebben op het borduurkaartenblog. Echt zo gaaf! Super bedankt allemaal en we gaan er alles aan doen om er een groot succes van te maken.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij My Bestie Dutch Girls Designs. Dit keer is de opdracht om een kaart te maken met drie knoopjes en een stukje touw. Natuurlijk moet je ook weer een Bestie gebruiken, die je hier kunt vinden. Niet moeilijk toch, maar wel heel leuk. Ik hou van felle kleuren, die ik ook dit keer weer heb gebruikt. Het afdrukje is weer ingekleurd met copics. Het papier is van My Minds Eye, verder heb ik een craftable gebruikt van Marianne Design. De knoopjes zijn van papermania. Die gestippelde knoopjes zijn toch zo leuk en je hebt ze in vele kleuren. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Verder nog een strikje en een acrylhartje gebruikt. Neem ook eens een kijkje op het blog bij de voorbeeldkaarten van mijn DT-collega's. Die hebben ook zulke gave voorbeelden gemaakt. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Jullie hebben twee weken de tijd. Ben benieuwd wat jullie gaan maken. Liefs, Cindy





38 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heb je gemaakt cindy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart is het geworden en ze is zo leuk en vrolijk ingekleurd.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer heel mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Cindy, super leuke kleuren heb je gebruikt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dit is weer een kaart met een hoog kleur gehalte, wat is deze weer prachtig, je hebt de kaart weer schitterend gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Cindy, prachtige kleuren heb je er op verwerkt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een plaatje Cindy ;)
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, het springt de pan uit Cindy, helemaal gaaf zoals je de kleuren hebt gebruikt en ik vind de bestie's op hun best met felle kleuren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst wil ik jou en je moeder nog geluk toewensen met de start van jullie nieuw blog.
    Tof dat jullie dat doen en een beter team kan ik me niet inbeelden.
    'k ben al volger geworden.
    Succes.

    Je kaartje ziet er ook weer prachtig uit.
    Leuke kleurtjes, super tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cindy wat geweldig nieuws!!!! Supergaaf dat jullie dit doen, alvast heel veel succes gewenst maar dat gaat vast helemaal goed komen. Je weet dat ik geen borduurster ben maar ik ben toch volger geworden hoor. Wie weet....wat niet is kan misschien nog komen. Deze kaart van jou is ook weer onwijs leuk Cindy, mooie kleurencombi!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy - wat een kleurtjes en zo mooi gekleurd - prachtig mooi - een pareltje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy
    Ik zag jullie berichtje gisteren op FB voorbij komen maar even geen tijd om te reageren maar wat super leuk .
    Heel veel succes .
    Dit is ook weer een erg mooie kaart geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke stempel en wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt! ziet er super uit ook met dat hartjes-doily erachter. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk, Cindy. Mooie kleuren, en ik vind je touw op je kaart zo leuk.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, wat heb je deze Bestie super mooi ingekleurd....echt prachtig en een lust voor het oog. Verder ziet de kaart er prachtig uit. Jammer dat je niet mee mag doen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw,wat een beauty van een kaart.Prachtige kleuren heb je voor de kaart gebruikt en schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    en jij dan ??..je maakt de ene prachtige Bestie kaart na de andere, deze is ook weer schitterend, prachtige kleuren..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje, super mooi!!! Vind hem echt prachtig ingekleurd en mooie warme kleuren. Top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt weer een mooie en schattige voorbeeldkaart gemaakt, mooie kleurencombinatie. Goed zeg dat jullie borduurblog zo enthousiast ontvangen wordt...ik zit al met mijn naald en draad in de startblokken, hihi ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Cindy! Ik vind hem mooi van kleur en samenstelling.
    Hoewel ik zelf nauwelijks borduur op een kaart, ben ik wel benieuwd hoor, wat er allemaal gaat komen bij jullie nieuwe challengeblog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alweer zo'n prachtige kaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi zo in die felle kleuren Cindy

    dit kaartje en het touw zo verwerkt

    bestie weer mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leukerd zo in die rood tinten, prachtig gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je weer een beauty van een kaart gemaakt Cindy, ik vind hem helemaal geweldig, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What an amazing creation. From the image to the colour palette, from the flowers to the embellishents ...everything works together in a perfect way!
    Regards and "Hugs", Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een helemooie kaart.
    Supermooi ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een beeldschone samenstelling zowel met je gebruikte kleuren als de afbeelding en de versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy,

    Wat een lief kaartje is dit! Ik wil jou en je moeder ook heel veel succes wensen met jullie nieuwe borduurblog. Geborduurde kaarten vind ik mooi om te zien, maar ze maken is niet mijn ding. Maar ik zie al een hoop volgers, dus volgens mij 'een gat in de markt'!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart, Cindy. En wat leuk dat je moeder met ondersteuning van jouw een challenge borduurblog gaat beginnen. Ik ga zo even kijken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooi kaartje weer! Bestie is heel mooi ingekleurd en lekker vrolijk met zoveel bloemen.

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele leuke kaart cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Woww! Sooooo beautiful, Cindy! ♥♥
    Hugs,Mikha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een prachtige kleuren zijn dit waar halen jullie die energie toch vandaag en ja hoor ook ik ben al violger van jullie blog groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy