vrijdag 8 november 2013

Chocolate Coffee and Cards

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer voor de tweede keer deze dag. Enige tijd geleden heeft Joanne gevraagd of ik in het DT-team wil komen van Chocolate, Coffee & Cards. Nou deze eer wil ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. Vandaag is het dan zo ver. Ik mag mijn eerste bijdrage laten zien. De opdracht is dit keer "Monochromatisch", zeg maar alles in dezelfde kleur. 

De sponsor dit keer is Robyn Fetish en ik heb deze schattige sneeuwpop gebruikt. Ik heb de sneeuwpop ingekleurd met copics. Het is best moeilijk om alles in dezelfde kleur te houden, maar wel heel leuk om te doen. De bloemen heb ik met vilt gemaakt. Doen jullie allemaal mee? De challenge duurt twee weken.

Liefs Cindy

Hi you all,

This is my second blogpost for today. Some time ago Joanne asked me if I was interested to join the DT-team of Chocolate, Coffee & Cards. Well this is such an honour and of course I said yes. Today is the day. I can so you my first contribution. The theme of this challenge is "Monochromatic", everything in the same color.

The sponsor this time is Robyn Fetish and I have used this adorable snowman. I have colored it with my copics. It is actually somewhat difficult to keep everything in the same color, but it was so much fun to do. The flowers I have made of felt. Come All join this challenge. You have two weeks to participate. 

Hugs, Cindy



25 opmerkingen:

  1. mooie kaart.
    Wat zul jij het druk hebben met al je dt-plekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart en wat een idee om dit afdrukje in die kleuren te kleuren dat past bij het papier. gaaf!!
    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, heel anders als we van je gewend zijn. Ziet er echt super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Ja, helemaal anders, maar wel leuk, hele leuk digi en de vilten bloemen zijn er prachtig bij..super...fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, wat een mooi kaartje weer, we vinden de bloem en tak erbij ook sfeervol gr Wilma en Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Cindy - wat heb je die kerstman schitterend gekleurd! - een heel mooi geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy

    Een prachtig kaartje in deze kleur .
    Ook je kaart hieronder ziet er heel erg leuk uit .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vind ik weer geweldig mooi Cindy.
    Ik hou zeer veel van een toon op toon kaart.
    Je vilt bloemen zijn ook schitterend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind allebei je kaarten erg mooi geworden.Groetjes Joke en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat mooi is deze kaart, prachtig gekleurd en weer schitterend met je vilten bloemen,prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Cindy wat heb je dat mooi gedaan.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd en heel mooi ingekleurd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke en mooie kaart Cindy. De vilten bloemen zijn schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sjonge.. wat zal jij het druk hebben. Je bent weer een nieuwe DT member. Leuk hoor! Gefeliciteerd. Je kaartje is heel mooi. Ik vind dat wel wat hebben, zo alles in 1 kleur.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je DT-schap.
    Je hebt een hele leuke kaart gemaak!
    En wat een mooie vilt bloemen! Super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart. Maar wat lastig zeg alles in 1 kleur! Ik had denk ik de verleiding niet kunnen weerstaan om er toch een paar gekleurde bloemen op te maken. Of ik zou voor de foto alles in 1 kleur doen (want ja dat is de opdracht) en dan wat kleurtjes toevoegen. Maar hij is mooi hoor! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Cindy en dat allemaal in 1 kleur, super gedaan....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit super gedaan Cindy, ziet er top uit, heel mooi. Gefeliciteerd met je DT-schap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw alweer een DT schap! Wat leuk, ze weten je wel te vinden zeg!
    En je hebt en heel mooie bijdrage geleverd! Top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi hoor deze sneeuwpop en kaart in één kleur

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the monochrome colours you have used, and that tree paper is beautiful too
    x
    Little Pear Tree

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolutely lovely card Cindy! You did a fab job on your first card for CC&CC! I am so happy to have you on our team! BIG hugs, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Cindy! That's a beautiful choise, black, grey and white :)
    Love how you coloured her shawl :) and those flowers, are gorgeous! :)
    Lovely card, dear x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy