maandag 25 november 2013

kaart n.a.v een sketch - Oehoe je bent jarig!

Goedemorgen lieve mensen,
Het weekend zit er weer op, de nieuwe werkweek gaat weer beginnen. Dit keer ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien na.v. een sketch bij de NKU. Dit keer heb ik papier gebruikt van Carta Bella en een schattige nieuwe digi van Wee stamps. Deze zijn toch zo schattig. De digi heb ik weer ingekleurd met copics. Jullie mogen de sketch natuurlijk weer meenemen voor eigen gebruik. Liefs, Cindy



26 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en schattig kaartje
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje en zulke vrolijke kleuren! ooeoeoeoeoeoeoeoehoeeeoeooe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg schattig en heel mooi stempeltje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Wat een lief kaartje, mooie digi en weer prachtig ingekleurd, prachtig papier..weer toppie..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje weer Cindy, en de sketch is ook weer erg leuk, bedankt voor het delen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een heel leuk kaartje Cindy!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooi weer Cindy en zeker een heel lief stempeltje meid
    mooie kleuren combi en leuke sketch

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk,lief én mooi Cindy!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart Cindy. Het stempeltje is ook supermooi.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart Cindy - mooi digitje en supermooi gekleurd - prachtig smanegestelde kaart - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart. mooie afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige en lieve kaart Cindy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schiterende sketch en een supermooie uitwerking Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy

    Wat een leuke sketch, jij hebt er een heel lief vrolijk kaartje van gemaakt, dit stempeltje is echt heel lief.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schat van een kaartje en mooie sketch ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje; schattige digi en je sketch is leuk; ik heb hem meegenomen voor later gebruik. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtiger kaart en erg leuke sketch.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben je helemaal vergeten zie ik, het is een schitterende kaart Cindy, mooi gekleurd, wat een mooie sketch.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig ben ik niet de enige die jou is vergeten met deze kaart....je moeder hierboven ging me voor. Je kaart is een plaatje Cindy....zo lekker vrolijk en de sketch is ook zo gezellig.
    Liefs Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Cindy, wat een fantastische kaart! Zo mooi ingekleurd en ik vind het een genot voor het oog deze mooie kleurtjes bij elkaar (ben ik weer met m'n kleurtjes haha). De digi is ook al zo leuk en die prachtige bloemen erbij. Het ziet er weer prachtig uit meis!
    Lieve groetjes, Wendy
    PS: ik ben je niet vergeten maar ik reageer af en toe een beetje laat bij iedereen, maar je weet wel hoe dat komt hè. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waw! The new Whimsy release. I had them, but hadn't had the chance to colour them. It is so pretty Cindy, and you turned it into a beautiful card! Love it!!
    Hugs, Mikha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy