maandag 11 november 2013

Kaart n.a.v. sketch NKU

Hallo lieve blogvriendinnen,
Wat gaat de tijd toch snel... Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien naar aanleiding van een sketch bij de NKU. Jullie de sketch natuurlijk weer meenemen voor eigen gebruik. Dit keer heb ik een digi gekleurd van Sugar Nellie uit de homegrown serie. Deze meisjes zijn zo schattig. Het papier is van Authentique en de bloemen zijn van Wild Orchid crafts. De vlinders zijn van Dutch Doobadoo. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot gauw!
 Liefs, Cindy





31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Hij ziet er zo lief uit!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige sketch en een hele mooie uitwerking Cindy. De digi is ook geweldig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Cindy.....een heerlijke digi om in te kleuren is deze van Sugar Nellie en je hebt dat dan ook prachtig gedaan. Superkaartje! Fijne dag, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schattig kaartje Cindy!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, ziet er echt geweldig uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook een lieverdje geworden, je kaart dan hè, mooi gekleurd en wat een gave schets zeg.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Cindy.
    Zowel je sketch als de uitwerking ervan is geweldig mooi en die lieve Sugar Nellie stempel maakt het helemaal af
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Cindy - hele mooi uitwerking van de sketch - 't is een dotje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer meer dan je best gedaan Cindy met dit schitterende kaartje! De sketch, je kleuren, je prachtig ingekleurde stempel, het ziet er bijzonder mooi uit! Bij jou heb ik ook even moeten terugkijken omdat ik wel heel lang niet langs geweest ben....maar ook dat is de moeite meer dan waard, het zijn allemaal hele mooie kaarten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat een schattig kaartje, prachtig kleurwerk en een leuke sketch, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, na en maand afwezig uit het blogland, Ben ik nu even weer aan het rondsnuffelen. IK heb genoten van je leuke kaarten. En wat leuk dat je met je moeder een nieuwe borduurkaarten challenge blog hebt opgezet. IK heb ook al een kaart opgegeven en natuurlijk volger geworden. Als jullie nog een designer zoeken. Wil ik dat best doen. Ik mag net als jullie ook graag borduren. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Cindy.Prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met deze digi!
    Super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Cindy, het is een plaatje!!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt. Als ik deze plaatjes zien denk ik altijd dat het nagetekend is van een foto. Net een echt meisje...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schatje Cindy en een hele leuke sketch

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mijn eerste bericht is verdwenen....ik had toen geen internet meer.
    ik hoop dat het nu wel goed gaat.
    dit kaartje heb je heel mooi gemaakt. mooi die afdrukje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige sketch en super uitwerking heb je gemaakt Cindy, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een super mooi kaartje meid en weer prachtig ingekleurd dit meisje leuke details er bij

    en leuke sketch weer

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ziet er goed uit Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig kaartje ja deze meisjes blijven zo leuk om te doen, vooral de kleur van de haren heel mooi Cindy.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt Cindy, ik verbaas me er iedere keer weer over wat er allemaal onder jouw handen vandaan kom, meis, wat een tempo, als ik even niet oplet mis ik zo weer een bericht van je, je sketch is ook erg leuk en handig om in voorraad te hebben, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy

    Je kaartje is heel schattig en zo mooi ingekleurd.
    Het is super dat er al zoveel mensen meedoen aan de challenge op jullie nieuwe borduurblog en dan is de maand nog niet eens om, het is nu al een succes, geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een beeldje is dit weer Cindy...echt en schatje. De kleuren bij elkaar vind ik heel apart. Het haar is top gekleurd.
    Leuk dat het borduurblog zoveel belangstelling heeft...echt gaaf!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy