vrijdag 8 november 2013

Let it snow!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om op het blog van My Bestie Dutch Girls Designs een extra kaart te laten zien. Nu de dagen weer korter worden en het buiten weer kouder worden, heb ik gekozen voor een winters kaartje. Ik heb dit keer een schudkaart gemaakt. Ik heb het gave papier van Bo Bunny gebruikt Powder Mountain. Het schudgedeelte heb ik gemaakt met een Spelbindermal. vervolgens heb ik mica op het uitgestanste gedeelte geplakt en opgehoogd met foamtape. Vervolgens doe je je schudmateriaal erin en werk je de achterkant af. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. De kerststerren heb ik van vilt gemaakt en uitgestanst met een mal van Leanne Creatief. Deze heb ik vervolgens aan elkaar genaaid en voor het hartje heb ik kraaltjes gebruikt die ik op de kerststerren heb genaaid. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van My Bestie UK, waar gevraagd wordt om twee van iets te gebruiken.Ik heb twee kerststerren gebruikt en twee icicles en de challenge van Anma Creatief waar een winters kaartje wordt gevraagd.

Liefs
Cindy






30 opmerkingen:

  1. Geweldige mooie kaart zo.En leuk ook zo met dat sneeuw en die vilten sterren.

    lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh the felt flowers area lovely idea very pretty good luck with the besties uk challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie schudkaart Cindy, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief schuddertje Cindy, erg mooi gemaakt, vooral de viltbloemen hebben een hele mooie uitstraling met dat lieve kralenhartje..toppie...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk! En ja ik vind zon schudkaart echt wat extras hebben, Erg mooi gekleurd ook.Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze weer prachtig! Super dat je er een schudkaart van hebt gemaakt, dan sneeuwt het echt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende en erg leuke kaart!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo meisje
    Ik vind dit ook weer een schitterende kaart, zo mooi gekleurd, leuk die schudkaart, je vilten bloemen staan er ook prachtig bij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje weer Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een hele mooie kaart Cindy.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer prachtig uit Cindy, mooi schudkaartje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke mooie kaart Cindy.
    Tof gemaakt als schudkaart.
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooh wat een schatje Cindy, leuk met dat vilt en die schudkaart is zo leuk, staat nog steeds op mijn "to do" lijstje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Wat een superleuke kaart, mooi papier, leuke digi, wat zijn de vilten sterren mooi, ik vind het ook fijn om met vilt te werken..toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje Cindy - supermooi gekleurd en supergaaf met het schudgedeelte - toppie kaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart, schitterend van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi en lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Cindy en wat staan die witte bloemen er mooi bij.
    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Cindy, wat een toffe schudkaart!

    Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

    Fijn weekend,

    Lins ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die schitterend Cindy, supermooi je schudkaart, mooi dat helle blauw.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi, zeg! Prachtig met die vilten kerststerren.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is al eerder gezegd maar ik vind je kerststerren echt een plaatje, net als het kaartje zelf trouwens. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMACreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend mooi en prachtig kerstkaartje; toppie ingekleurd en leuke bloemen; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh wow such a fresh creation beautifully done. Thank you for entering into the UK my besties challenge and good luck. Tina-Maree DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a pretty card - I love the added felt poinsettias. Thanx for sharing with us at My Besties UK.
    Hugz, Jan (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a pretty card, just lovely for our Use 2 of something theme at uk My besties. Thanks for entering Gill DT co-ordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy