zaterdag 2 november 2013

Nieuwe challenge bij de NKU

Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij de NKU. Dit keer is de sketch van mijn hand en heb ik ook het thema verzonnen, namelijk gebruikt vilt op je kaart. Ik heb dit keer weer zo'n schattige Bestie gekleurd. Het papier is van My Minds Eye, verder heb ik nog spelbinders en mallen van Joy gebruikt. De bloemen heb ik gestanst met een mal van Elisabeth dies en heb ik van vilt gemaakt. 

Doen jullie weer gezellig mee? Meedoen kan tot 13 november 2013 19.00 uur. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de gave kaarten van mijn mede DT-collega's. Ik ga nu snel mijn spullen pakken, heb een gezellige knutseldag voor de boeg. Tot gauw! Liefs, Cindy

34 opmerkingen:

  1. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer schitterend Cindy, weer zo mooi gekleurd, alles past perfect bij elkaar, héél mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Cindy! Mooi gekleurd en lekkere frisse kleuren! Je kaart hieronder is ook prachtig. Mooi borduurpatroon!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje Cindy :)

    lg Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally adorable Cindy! I love your colours and die cuts! Hugs Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel mooi Cindy,
    En die vilten bloemen zijn prachtig!

    Lfs Anja Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker vrolijk kaartje, leuke kleuren heb je ook gebruikt. En die bloemen? Ja die zijn echt heel mooi geworden. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Cindy, de vilt bloemetjes zijn erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan Cindy mijn sketch ligt klaar ik ga knutselen vandaag groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart Cindy met een hele leuke sketch.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zeg prachtig kaartje in mooie kleuren

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie felicitatiekaart Cindy, in mooie zachte kleuren....

    fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gave sketch & kaart Cindy!
    freubel ze:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Cindy - leuke kleurtjes en mooi gekleurd - super samengesteld tot een heel geslaagd geheel - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend kaartje Cindy
    leuk idee dat vilt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een supermooie kaart, Cindy. Leuke kleurencombi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie sketch Cindy. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt. Leuk zijn die Besties he?!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Cindy,leuke kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Cindy,
    meid, wat ben je toch druk met alle challenges! Sjonge en je levert prachtige kaarten. Deze is ook weer super en mooi van kleur. De sketch heb je mooi gemaakt! Ik ga eens kijken of ik weer mee kan doen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. o wat mooi Cindy

    deze sketch kaart met bestie er op verwerkt mooie kleuren ook prachtige bloemetjes zal eens kijjken of ik eens mee kan doen

    lieve gr roelie fijne knutseldag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh wat mooi is ie!!! Prachtige kleuren, gaaf!!!
    Leuke schets!
    Top
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is weer schitterend Cindy, supermooie frisse kleuren, kortom een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Really cute Cindy. Wow you're a busy woman lol. Love the bright colours. Thanks for sharing. Hugs, Lisa.

    Dreamtime Designs Blog
    NEW Dreamtime Designs Craft Challenge
    My designs @ Etsy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart Cindy.
    De twee kaarten hieronder zijn ook bijzonder mooi.
    Ik zag dag jullie borduurkaartenblog goed loopt, er zijn al veel kaarten geplaatst. Wat superleuk voor jullie!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart weer Cindy.
    Mooi stempeltje en hele leuke kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke sketch en leuk thema Cindy! En natuurlijk een fantastisch mooie kaart. Mooi papier, mooi ingekleurd en mooie bloemetjes!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy

    Wat een lief vrolijk kaartje, die bloemetjes van vilt zijn enig en erg mooi door de twee kleuren oranje.
    Je hebt een mooie sketch en leuk thema uitgekozen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo Cindy, wat een mooie kaarten heb je gemaakt schitterend bedankt voor je leuk reactie op mijn kaarten... en ja zoals je kan zien ben ik een groot fan van de patronen van christa die zijn super gaaf en ben een groot fan van chrissie haar patronen.....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy