zaterdag 9 november 2013

Nieuwe challenge bij Nadia - CAS in 3D

goedemorgen allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. Dit keer is het thema bedacht door Nelleke, maak een CAS-kaart in 3D. Ik heb zelf helemaal niets met CAS, ik vind het gewoon niet leuk. De kaarten zijn zo leeg, dat is natuurlijk ook de bedoeling, maar ik hou er niet van. Ik heb toch een poging gewaagd, en dit is mijn voorbeeldkaart geworden. De bloem is gemaakt met bloemblaadjes van Mary Raydher, en de achtergrond is geëmbossed met een embossingmal. Verder valt er weinig over te zeggen. Doen jullie allemaal mee? Neem ook eens een kijkje op het blog van mijn DT-collega's. Fijne dag allemaal, Liefs, Cindy


28 opmerkingen:

  1. Hier hetzelfde probleem met CAS kaarten> ik vind het ook niks, veel te leeg. Toch vind ik het resultaat bij anderen vaak mooi. Jou kaart is ook mooi geworden, vooral die lieve vlindertjes op de achtergrond doen het erg leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Cindy. Idd erg CAS, ben ik niet van je gewend, maar wel erg mooi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem toch wel leuk geworden, ik heb er ook altijd n beetje moeite mee. Maar soms kan het een heel leuk effect geven, en dat is hier ook. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm erg mooi,prachtige kleurtjes!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het wel een mooie kaart hoor cindy,
    Groetejs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Ook voor mij geen CAS kaarten, zó leeg..je poging is wel leuk hoor, maar heel anders als we van je gewend zijn, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt met die mooie kleurrijke en fleurige bloem

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Cindy, wat ben je toch een bezige bij, net ook even je vorige bericht gelezen, alweer een DT-schap erbij hoeveel uren heb jij in een dag, pfffff, knap hoor. Ook dit CAS kaartje is mooi, het mag wel niet je smaak zijn, mij lukt het nooit om zoveel op een kaart te krijgen hihi, ook een kunst, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, wat ben jij snel zeg! Weer een kaartje. Maar wel een mooie!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    Alweer zo'n mooi kaartje! Knap werk hoor, CAS kaarten heb ik nog nooit gemaakt, maar het lijkt me wel n moeilijke klus om het eenvoudig en toch iets moois ervan te maken. Jou is het overduidelijk gelukt!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook al zo'n leuk kaartje, CAS kaarten zijn niet zo mijn ding maar ik vind ze wel mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gedaan Cindy!
    Heel anders dan dat we van je gewend zijn.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I know that this is not at all your usual style but you've done a beautiful job on this card. It is very classy looking!
    Hope your next assignment lets you go crazy with your embellishments, etc.
    hugs--
    Roberta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for your comments Cindy:)
    Your card is really beautiful!
    Hugs Kaija<3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe het je niet na Cindy, pfff wat zal ik er moeite mee hebben om te stoppen met versieren, maar hij is top gelukt bij je, mooi die vlinderachtergrond en het geel springt eruit, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik heb wel moeite met een CAS kaartje....wat erop zit moet wel een eyecatcher zijn en het moet wel ergens op slaan. De jouwe is goed gelukt Cindy...je bloem is prachtig en het achtergrondje is heel gaaf!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook al houd je niet zo van CAS kaarten, deze is toch wel leuk geworden!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind jou kaart wel mooier dan de mijne hoor Cindy, maar smaken verschillen en dat is maar goed ook, je hebt een leuke CAS kaart gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,
    Ik vindt dit echt een heel mooi simpel kaartje.

    Lieve gr fijne dag Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Door zijn eenvoud is de kaart erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha zo moeder zo dochter - het is voor beiden jullie ding niet.
    Maar ik vind het een prachtige kaart Cindy - mooi gedaan!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Clean a
    en simpel, maar wel mooi.

    Liefs van Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy,
    Je hebt er ene leuke kaart van gemaakt meid!
    Liefs, Petra. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hou van heel veel soorten kaarten en ook van CAS en mak ze regelmatig. Ik vind dat je het heel mooi gedaan hebt! Mijn complimenten, vooral nu je vertelt dat het niks voor jou is!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. vind hem toch el mooi geworden Cindy de bloem steekt heel mooi af
    persoonlijk hou ik ook meer van vollere kaarten

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je poging toch heel geslaagd hoor!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy