zaterdag 23 november 2013

Nieuwe challenge bij Nadia - winterkaart met een stempel

Goedemorgen lieve mensen,
Ik ben toch zo blij dat ik weer internet heb. Ik loop nu wel even achter met het plaatsen van kaarten, maar dat ga ik helemaal inhalen. Gisteren is er een nieuwe challenge bij Nadia van start gegaan en het thema is dit keer bedacht door Myriam : maak en winterkaart met een stempel.

Dit keer heb ik weer gekozen voor zo'n schattige Cuddly Buddly. Het papier is van Carta Bella en de stempel heb ik ingekleurd met de spectrum noir markers van mijn moeder. Ik zou zeggen doe allemaal gezellig mee! Jullie hebben twee weken de tijd. Neem ook eens een kijkje op het blog voor nog meer schitterende voorbeeldkaarten van mijn collega's. 

Ik pak mijn spullen bij elkaar en ga vandaag heerlijk aan de knutsel bij mijn moeder. Ik heb het zo druk op mijn werk dat het tijd is voor ontspanning. Fijne dag allemaal. Liefs, Cindy


24 opmerkingen:

  1. Heerlijk geniet van je knutseldag bij je moeder en doe haar maar de groetjes.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knutselse hoor en fijne dag en je kaart is een poepie en lekker winters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart Cindy!
    Veel knutselplezier bij je moeder.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Dit ie een leuke kaart..Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, en zo schattig die stempel.
    Veel plezier dit weekend/
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Cindy, fijne dag bij je moeder. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met een hele leuke stempel.
    Mooi gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Cindy, veel knutselplezier en groetjes aan je moedertje...

    fijn weekend verder Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit kaartje ziet er weer superleuk uit,lekker freubelen met je moeder, gezellig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuke kaart is het weer geworden, hoop dat je een lekkere freubeldag hebt gehad! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kerstkaart Cindy - leuke digi en heel mooi gekleurd - mooi geheel - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super schattig kaartje Cindy gr Wilma en Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart en wat een leuke afbeelding heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Buddly en Bella vormen een PRACHT combinatie.....net zoals Cindy en Corrie ☺☺☺.
    GENIET van het samen knutselen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooi kaartje; hoop dat je een gezellige knutseldag achter de rug hebt met je lieve moeder. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer supermooi Cindy, hoop dat je vandaag lekker hebt geknutseld met moeder Corrie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful card Cindy. Oh dear, that poor little bear has let go of his teddy! Great colouring and what an adorable little charm. Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk maar niet naar de tijd meisje, maar ik zit nog steeds berichtjes te tikken, nu ben ik bij jou aangeland om te zeggen dat je kaart weer prachtig is en weer zo mooi gekleurd, jij zal vast wel in je mandje liggen, tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geniet van je knutseldag Cindy.
    Je kaartje ziet er weer super uit. Heel leuk plaatje.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi Cindy met die lieve beertje weer prachtig ingekleurd leuk ook die strik in de hoek

    ontspannen moet ook af en toe en dan lekker freubelen met je moeder is gezellig

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kerstkaartje
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy