vrijdag 1 november 2013

Onze allereerste challenge gaat vandaag van start!

Hallo lieve blogvriendinnen,
Vandaag gaat de allereerste challenge van start op ons borduurkaartenblog. Het is allemaal zo spannend. Wie had ooit kunnen bedenken dat we in zo'n korte tijd al zoveel volgers zouden hebben. Zo gaaf! Het thema van de eerste challenge hebben we simpel gehouden  "alles mag" zo lang je kaart maar geborduurd is. En omdat we het natuurlijk heel leuk vinden om DT-collega's te hebben, verbinden we er meteen een DT-call aan. We hebben er voor gekozen om de challenge een maand te laten duren, omdat borduren vrij arbeidsintensief is en we iedereen een kans willen geven om mee te doen. De eerste challenge duurt tot 30 november 2013 23.55 uur. 

Voor de eerste challenge heb ik gekozen voor een borduurpatroon van mijn favoriete Sjaak. Het borduurgaren is van Chrissie. Verder heb ik nog wat plaksteentjes gebruikt. De kaart spreekt verder voor zich.


Vergeten jullie ook de candy op ons borduurkaartenblog niet?  8 december wordt de winnaar van de candy bekend gemaakt. We hopen dat jullie allemaal meedoen. Heb je vragen, stel ze gerust! Fijne dag allemaal en tot gauw! Liefs, Cindy

27 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart en super mooi borduurwerk Cindy het is echt een prachtige creatie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige geborduurde kaart Cindy, en jij ook succes meisje, spannend hè?
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geborduurde kaart Cindy. Succes met jullie DT call. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo prachtig weer Cindy, Super veel succes met jullie nieuwe start
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Cindy, je gaat met deze kaart goed van start, ik vind 'm erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Ik geloof best dat dit allemaal heel spannend voor jullie is maar ook zoooo leuk. Je kaartje is prachtig en in mooie kleuren geborduurd.
    Ik heb mijn inzending al gedaan voor de challenge en de DT-Call......ik vind het dus ook heel spannend hihihi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    Super...jullie eerste challenge gaat van start, ik wens je veel succes en je kaartje is prachtig, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Cindy,
    succes met de eerste challenge, spannend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy

    Dank je, door mijn enthousiasme vergat ik het, ik vind het ook erg spannend allemaal hihihi.
    Dit challengeblog word vast een succes.
    Jij ook een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Cindy, prachtige kaart heb je gemaakt voor jullie eerste challenge, spannend hoor, maar dat gaat zeker een succes worden, zeker omdat er niet echt een thema is, behalve dan natuurlijk borduren. ik ben al op het challengeblog en dat van je moes geweest en ik ga echt meedoen hoor, ook al ben ik nog steeds druk met haak- en breiwerk, maar in 1 maand zitten heel veel dagen (soms nog te weinig), heel veel succes gewenst en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super hoor....een eigen challengeblog! Gefeliciteerd en veel plezier!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje Cindy, heel veel succes met dit nieuwe borduurblog....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook een beauty van een kaart
    Heel veel succes met jullie borduurblog
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy

    Een hele mooie geborduurde kaart is het weer .
    Heel veel succes op jullie blog .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooi geborduurde kaart Cindy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie geborduurde kaart.
    Prachtige voorbeelden van jou en je moeder.
    Succes met de challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ook al zo een mooie kaart wat moeten wij dan nog verzinnen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wow Cindy, dit is een bjoetie hoor!
    Heel veel succes met jullie blog!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartstikke mooi kaartje Cindy, ziet er super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is echt super, je kaart, Cindy. Heel erg mooi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje is schitterend Cindy, supermooi. Toi, toi, toi met jullie nieuwe challengeblog.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een beauty van een kaart. Heel veel succes met jullie nieuwe blog. Super leuk dat jullie dit ondernemen. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Cindy!
    Heel veel succes met jullie challengeblog!
    Ik gaf bij je moeder al aan, dat ik niets kan met naald en draad ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf kaartje!!!
    Ik ben reuze benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje Cindy - het is weer een heel mooi geheel.
    Succes met jullie challenge en ik denk dat het deze keer wel lukt voor mij ;)
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy