zondag 1 december 2013

Het is tijd voor de tweede challenge bij ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Zo horen jullie even niets van mij, zo drie keer kort op elkaar. Vandaag gaat de tweede challenge op ons borduurkaartenblog van start. De opdracht is dit keer"maak een geborduurde kaart met kraaltjes". Ik heb dit keer gekozen voor een patroon van Marga van Dijk-van Belzen uit het boekje "Bonte Borduursels". Ik heb op de kaart gebruikt van Miyuki rocailles en Miyuki berry Beads. Dit was zo gaaf om te doen. Het plaatje is van le Suh en heb ik bewerkt met stickles. De challenge duurt tot 
31 december 2013 23.55 uur.Ik hoop dat er weer net zoveel deelnemers zijn als vorige keer dat echt helemaal te gek zijn! Mijn moeder heeft ook een prachtige kaart gemaakt. Neem eens een kijkje op het blog.  Fijne zondag allemaal, liefs, Cindy


29 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Cindy. Heel mooi die geborduurde kraaltjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend mooie kaart Cindy!
    Wat een werk met die kraaltjes!
    Super mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met die kraaltjes en inderdaad, mooi kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is schitterend Cindy, het lijkt wel een Makkummer bordje, zo mooi.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart meid!!
    Liefs, Petra.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Cindy, als dat geen inspiratie geeft!?
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje; fijne zondag.
    Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow heel mooi Cindy.
    fijne dag,
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow Cindy, wat heb je hier een werk van gemaakt, je bent zeker gelijk door je kraaltjes heen? ik heb al op het borduurblog gereageerd en doe natuurlijk weer mee, groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kaart, wat zul je hier veel tijd in hebben zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy

    WAt een plaatje weer!! En wat een werk zeg met dat borduursel erom heen!!
    Ik heb effe al je creaties van de afgelopen tijd bewonderd maar wat zijn ze mooi allemaal en zo verschillend. Je bent er maar druk mee geweest!! Ik zie natuurlijk op wat fb maar ik zal me hier weer wat vaker laten zien!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Cindy, prachtig patroontje met borduursel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend!!! Wat mooi Cindy en wat werk en een gepriegel met zoveel kraaltjes maar zo ontzettend mooi - de moeite waard want het is een echte beauty!
    'k Haal mijn kraaltjes ook weer boven ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart, prachtig zo veel kralen. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow wat een schitterende kaart, heel mooi met al dei kraaltjes!Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is schitterend Cindy, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toppertje Cindy,mooi geborduurd met de kralen. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    Wat heb je een prachtige cirkel geborduurd, heel erg mooi, volgens mij zijn het hele kleine kraaltjes, mooi plaatje en prachtig afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy, wat een supermooie kaart. Hartstikke leuk de cirkel met dit plaatje. Prachtige kleuren. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart en prachtige bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kaart met prachtig borduurwerk en heel erg mooi met de kraaltjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi en wat veel kraaltjes er in meid

    hoop ook voor jullie dat er weer veel mee doen en denk het vast wel

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOO WOW Cindy wat een pracht van een kaartje dat moet een heel werkje geweest zijn, maar hij ziet er dan ook geweldig uit.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er leuk uit zo met die kralen, wat een werk!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Cindy, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Cindy, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schitterende kaart, mooi plaatje en kleuren ook. prachtig met die kraaltjes erop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Cindy! Wat is deze mooi! Maar ook veel werk denk ik.
    Maar het is een beauty hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy