maandag 23 december 2013

Kaart n.a.v. sketch bij de NKU - de allerbeste wensen

Hallo lieve mensen,
Wat vliegt de tijd.... Dit is mijn laatste sketch van dit jaar voor de NKU. Ik wil jullie dan ook allemaal hele fijne feestdagen en een voorspoedig, gezond en creatief 2014 wensen. De sketch mogen jullie natuurlijk weer meenemen voor eigen gebruikt. Het papier is van Echopark, this the season. Het afdrukje van magnolia heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics. de ronde mal is van memory box, verder nog wat frantage en bloemen gebruikt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. In het nieuwe jaar ben ik weer terug met een nieuwe sketch. Liefs, Cindy



17 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, past mooi weer bij elkaar. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke sketch Cindy en prachtig uitgewerkt.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch en vooral prachtig uitgewerkt! Wat een mooie kaart zeg! Jij ook fijne feestdagen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Cindy, leuke schets.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schatje is het weer Cindy, de sketch is ook erg leuk en ik neem hem graag weer mee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Cindy! Ik wens je fijnekerstdagen en een voorspoedig 2014!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw deze is mooi zeg, wat een leuke stempel, die ken ik helemaal niet, je mag hem weleens meebrengen hoor, prachtig gekleurd en de sketch is super, wat apart.
    Mooi gemaakt weer.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart! De sneeuw is heel goed gelukt en geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende sketch en wat een mooie ronde mal ik ga je sketch even opslaan hoor jij ook fijne feestdagen en vooral een gezond 2014 veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, wat een prachtige sketch heb je gemaakt...toppie dankjewel! Je kaart is weer een beeldje. Net als je moeder zei...ik ken die ronde mal ook niet...is dit een nieuwe van MB? Ook mooie sprekende kleuren heeft Tilda weer gekregen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Brilliant sketch you have created Cindy. Love ho you used it to. The DP's are fab and you have coloured your magnolia stamp beautifully. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige sketch en een supermooie uitwerking ervan Cindy, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi dit magnolia kaartje met de super leuke sktech

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke sketch en een mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart.
    Mooi kleuren en prachtige details

    Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014.

    Groetjes , Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy