vrijdag 27 december 2013

Nieuwe challenge bij CC&CC - new beginning

Goedemorgen lieve bloggers,
Ik hoop dat jullie allemaal superleuke kerstdagen hebben gehad. Ik heb zelf heerlijk uitgerust en vandaag ben ik een extra dagje vrij, heerlijk..... Strakjes ga ik nog even bij mijn nichtje Noa kijken, heb er zin in.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij CC&CC met het thema nieuw begin. De sponsor van deze challenge is Milk & Coffee en ik heb de de digi Mom loves you gebruikt. Ik heb gebruik gemaakt van een Go-Kreate mal. Verder heb ik ook wat noormallen gebruikt, het vierkant op de achtergrond en de label. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Doen jullie allemaal weer gezellig mee?
Liefs, Cindy

I hope you all have had a wonderful Christmas. I have relaxed and today I have an extra day of from work... I like it.... In a few hours I am going to take a look at my little niece Noa, I love it.
Today starts a new challenge at CC&CC with the theme New beginnings. The sponsor of this challenge is Milk and Coffee and I have chosen the Digi Mom loves you. I have used a Go-Kreatedie and some Noor Design! dies, the square and the tag. The flowers are from Wild Orchid Craft. It would be nice if you will all join!
Hugs Cindy



23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje en prachtig zijn de mallen die je gebruikt hebt.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig! Lieve kleurtjes en de bloementoef is schitterend.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind hem supermooi, een plaatje weer. Heel veel knuffelplezier bij Noa vandaag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker meid een dagje vrij
    geniet er van en lekker knuffelen met noa vandaag veel plezier

    dit kaartje ook weer mooi Cindy leuke details er op
    mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, beeldige kaart weer meis...leuke details en mooie kleurtjes.
    Geniet van Noa en je vrije dag!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook weer een schitterende kaart, meer hoef ik er niet op te zeggen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy

    Schitterend is je kaart in deze mooie zachte kleurtjes en met prachtige details.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Cindy!
    Hij past perfect bij het thema.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje, mooie stempel. Schitterende kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer schitterend, mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk nog om nog wat vrij te hebben.
    Dit is een prachtige kaart! Mooie kleuren gebruikt, super!
    Fijne jaarwisseling, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze digi. Leuk.
    Heerlijk om even een paar daagjes vrij te hebben. IK hoefde zelf deze afgelopen week maar 2 dagen te werken. Heerlijk!. Hoe gaat het met je nichtje Noa?. Fijn weekend Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Cindy en de stempel is ook geweldig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een schitterende kaart en een pracht van een digi heb je gebruikt. Heel mooi gedaan en nu maar hopen dat je bent uitgeknuffeld met je nichtje Noa;) Alles goed met die kleine meid?

      Groetjes en liefs Jolanda en een fijne jaarwisseling.

      Verwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cindy!! :)
    Lovely card!! Love the colours you used <3
    Have a happy holiday, dear. I hope everything is settled right now. LOL.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje weer Cindy, leuk plaatje voor een a.s. moeder, mooi gekleurd en weer prachtig "aangekleed", fijne jaarwisseling en groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Cindy, het is een enig kaartje geworden! Ik ken het plaatje niet, maar ik vind hem heel gaaf voor en zwangere dame!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje Cindy - mooie kleurtjes en prachtig gekleurd - ik vind hem heel mooi geworden - heel mooi gedaan.
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor een gezond en creatief 2014.
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy