vrijdag 13 december 2013

Nieuwe challenge bij Chocolate, Coffee and Cards Challenge - Happy Holidays

Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC met het thema "Happy Holidays". De sponsor is dit keer Eureka. Ik heb een kaart gemaakt met een kerstbal. Voor mijn doen best een simpel kaartje, maar dat is ook wel een lekker. Het papier is van Bo Bunny de hulstblaadjes heb ik gemaakt met versamark inkt en panpastels. De kerstbal zelf is ingekleurd met copics. 

Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen!

Today a new challenge starts at CC&CC with the theme "Happy Holidays". The sponsor this time is Eureka. Ik have made a card with a christmas ornament. It is a simple card, but sometimes that is nice to work with. The designpaper is from Bo Bunny and de leaves I have made with Versamark ink and Panpastel. The ornament itself I colored with copics.

I hope you all join!

Hugs
Cindy



16 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy. Je kaart is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy
    Ik vind dit ook weer een prachtige kaart, mooie gekleurd en lekkere felle kleuren, jij vind de kaart eenvoudig, ik vind de kaart schitterend.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Cindy, mooie kleuren en leuk achtergrond papier. Dank je wel voor je lieve kaartje hier. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart erg apart.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje in vrolijke kleuren Cindy....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy, een echt mooi kerstkaartje heb je hier weer gemaakt, mooie kleuren en die hulstblaadjes zijn ook prachtig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Cindy - supermooi gekleurde kerstbal en heel leuk met die hulstblaadjes - toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje is dit geworden Cindy prachtig.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, schitterend

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gedaan je kaartje en ja simpele kaarten kunnen ook heel moi zijn dat bewijst deze kaart maar weer.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt, super de ingekleurd kerstbal, komt mooi uit tegen de achtergrond, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cindy een hele leuke kaart met de ingekleurde blaadjes er naast

    mooie kleurtjes

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie kaart en weer erg mooi ingekleurd!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy