dinsdag 31 december 2013

Nieuwe challenge bij Creaine - # 32 met sketch

Hallo allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Creaine. Een kaart n.a.v. een sketch. Op dit moment nog geen kaart van mij, die komt halverwege de maand, maar mijn DT-collega's hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. Ga gerust eens een kijkje nemen.

Ik wil al mijn blogmaatjes een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig nieuwjaar wensen! Ik hoop het aankomende jaar ook weer van jullie schitterende creaties te kunnen genieten. Wat is het toch heerlijk om een blog te hebben met zulke leuke onderlinge contacten! Super bedankt daarvoor!

Liefs
Cindy


10 opmerkingen:

  1. Leuk bericht heb je gemaakt,
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014 toe

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook voor een goede jaarwisseling en een heel goed en gezond 2014 Cindy, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy!!
    Kom jou ook een Voorspoedig,gezond en creatief 2014 wensen!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijne jaarwisseling Cindy en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy vanaf deze kant ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond maar ook een super creatief 2014 toegewenst....

    lieve groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Cindy, heel hartelijk bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes dit jaar. En natuurlijk voor alle prachtige kaarten die je ons hebt laten zien. Ik hoop er in het nieuwe jaar weer heel veel van je te mogen bewonderen. Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!
    Veel liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, Fijne jaarwisseling en wij wensen jou ook alle goeds toe voor 2014 gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    Wens jou en je familie en gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014 Cindy. Kreeg vandaag je prachtige kaartje, dank je wel meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy