zaterdag 7 december 2013

Nieuwe challenge bij de NKU - de Beste Wensen

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de NKU. De sketch is dit keer gemaakt door Marjan en het thema is kerst. DAt is natuurlijk heel toepasselijk in deze tijd van het jaar. Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny, de stempel is van magnolia en heb ik ingekleurd met copics. De sterren zijn van Dutch Doobadoo en heb ik bewerkt met embossingpoeder. Dat is zo leuk om te doen. De slinger in de boom hem ik gemaakt met hotfixsteentjes. De mal waar de tekst is zit is van Marianne Design, net als de tekststempel. Doen jullie allemaal gezellig mee? De uitdaging loopt tot en met 19 december 2013 19.00 uur. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de voorbeeldkaarten van mijn DT-collega's. 



Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de challenge van:
* You, Me and Magnolia waar alles mag;
* The Dutch Stamp Chickies, maak een kerstkaart;
* Anma Creatief , alles mag;

Ik wens jullie allemaal een hele gezellig dag. Ik ga gezellig aan de knutsel vandaag met mijn moeder, ze komt de hele dag hier heen. Ik heb er zin in!
Liefs, Cindy

27 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Een hele hoop moois bij je gemist .
    Dit is ook weer een hele leuke kerstkaart .
    met een prachtige ingekleurde stempel .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart. die stans met de tekst erop is ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kerstkaart Cindy en veel plezier vandaag met het knutselen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Cindy. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat een mooie, sprekende kaart heb je gemaakt, leuke digi, mooie sterren, super weer, freubel maar lekker met je moeder, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kerstkaart! Mooi papier en leuke embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, hij is weer prachtig meis...leuk gedaan! Beeldig papier heb je gebruikt en natuurlijk weer supermooi gekleurd. Gezellige dag met je mams en ik hoop dat jullie een leuk telefoontje krijgen.
    Liefs en groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cindy dit is weer een prachtig kerstkaartje, veel knutselplezier met je moedertje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooh, wat is je kaartje toch mooi Cindy, zo leuk alles bij elkaar gezocht, de sketch vind ik ook heel mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt Cindy.
    Mooi voorbeeldje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig Cindy, heel mooi weer. Heel veel knutselplezier vandaag met moeder Corrie maar dat zal wel lukken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy. Wat een leuke kaart heb je volgens de schets gemaakt. Leuke kleuren. IK ga zo ook aan de slag een mooie schets. Fijn weekend Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kerstkaartje Cindy leuke magnolia weer mooi ingekleurd

    leuke details

    gezellig he samen freubelen met je moeder

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb een paar kaarten bij je gemist.
    Ze zijn allemaal weer even mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig papier heb je gebruikt op je kaartje, het ziet er weer mooi uit Cindy.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was een gezellige dag meisje, daarom nu pas mijn berichtje, je kaart is weer prachtig, ook weer zo mooi gekleurd, met lekkere felle kleuren, top gemaakt weer.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart Cindy. Leuk plaatje en een leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart en sketch, heb je weer super gemaakt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo naamgenootje
    Je hebt er een prachtige creatie van gemaakt
    En bedankt voor je deelname aan de challenge bij YMAM
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi kerstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige kerstkaartje zeg!! Mooi kleuren een keer iets anders met geel erin top!!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supergave kaart Cindy.....geweldige kleuren en zo'n prachtig geheel. Leuk dat je meedoet bij DSCC, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cindy...Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart! Leuk in evenwicht.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de ALLES-MAGChallenge bij AnMa Creatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yet another fantastic creation. I never get tired of seeing your work. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, hele mooie kleurcombinatie!!! Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy