zondag 22 december 2013

Nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenge - kerst alles mag

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Kaartjes Inspiratie Challenge met het thema "Kerst, alles mag". Ik heb dit keer een cadeautasje gepimpt en dat is toch zo leuk om te doen. Het papier is van Maja. De digi is van Weestamps (toch wel één van mijn favorieten) en heb ik ingekleurd met copics. Verder nog de ijssterrenmal van Noor gebruikt, net als de stempels. De bloemetjes zijn van Marianne Design. De sponsor van deze challenge is dit keer Kreatrends. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier! 
Liefs, Cindy



20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtigtasje en je afbeelding is super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke leuke kaart en die sneeuwvlokken krans erachter blijft ook heel mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh kaart? Duidelijk nog niet wakker, want ik bedoel natuurlijk tasje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kersttasje Cindy, heel mooi opgepimpt, mooi ingekleurd en een prachtige stans....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kadotasje heb je gemaakt! Ik wens je gezellige feestdagen volgende week!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kartje Cindy en er zitten zoveel leuke accentjes aan.
    Prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kadotasje.
    Je hebt het plaatje ook heel mooi ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy, je hebt het tasje prachtig opgepimpt, je hebt ook weer prachtig gekleurd, wat een leuke stempel is dit zeg.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,
    Ik weet het....ik ben de laatste tijd weinig in blogland geweest en heb al helemaal geen of af en toe ergens een reactie achtergelaten.
    Maar ik zal proberen om in het nieuwe jaar mijn leven te gaan verbeteren.
    Heb nu jouw laatste creaties bekeken en ik moet zeggen....het was genieten hoor. De ene creatie is nog al mooier dan de andere. En fijn voor je dat je na je drukke werkdag zo heerlijk kunt ontspannen.
    Wens jou en je partner samen met je moeder hele fijne, warme en gezellige feestdagen en voor 2014 alle goeds.
    Hartelijke groet van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige creaties.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende tas heb je gemaakt voor de kerst in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schatje is dit tasje, leuke digi is dat toch en de versieringen zijn superleuk aangebracht, toevallig heb ik net voor de kleinkinderen een klein formaat CAS tasje gemaakt , voor geld en snoeperij, het viel ook erg in de smaak, een leuke verpakking is al het halve cadeau, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiermee kun je binnenkomen meis...prachtig gedaan. Ook het kleurwerk mag er weer wezen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy, Wat heb je er een prachtige tas van gemaakt. De afbeelding is erg schattig!. mooi afgewerkt, met de leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is weer prachtig Cindy met de noor mal en het stempeltje zo mooi weer ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy