donderdag 5 december 2013

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo lieve blogvriendinnen,
Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige Sinterklaasavond hebben. Het is hier bar en boos. Toen ik uit mijn werk kwam was ik echt tot op mijn botten toe nat. Het regent heel veel en het waait hier verschrikkelijk. Heerlijk weer om binnen te zijn. Vandaag gaat er bij Nadia's challengeblog weer een nieuwe challenge van start. Dit keer heeft Nadia het thema bedacht, maak een kerstkaart in 3D met blauwtinten. Ik heb gekozen voor een plaatje van Le Suh, veder heb ik nog een mal van Marianne Design gebruikt en een doohickey van Magnolia voor de kerstster en de dennetakken. Het papier is van Bo Bunny, Powder Mountain. Neem ook eens een kijkje op het blog, mijn DT-collega's hebben ook weer gave kaarten gemaakt. Ik hoop dat jullie, ondanks de drukke dagen, allemaal weer meedoen. Zou leuk zijn. Liefs Cindy



23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, stijlvolle kaart, Cindy. Ik vind het allemaal heel mooi bij elkaar passen.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hartstikke leuk kaartje. vind hem erg goed gelukt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige, sfeervolle kaart heb je gemaakt, leuk plaatje gecombineerd met het mooie papier, de poinsettia is ook super..en hier ook vreselijk slecht weer, ik moest naar de kapper..en daarna door de stortregen naar huis.. grrr...liefs Ans ( gelukkig is het nu droog)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. k vind je kaart schitterende Cindy, wat een mooi gezicht op Nadia,s blog al die blauwe kaarten, die van jou is super mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow Cindy wat een beeldje heb je gemaakt....ik vind hem prachtig meis en ook blauw!
    Was blauw de opdracht?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi blauw kerstkaartje!
    Super gemaakt! Bauw past toch goed bij de winter, vin dik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Cindy, mooie mal met plaatje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stom ik lees dat de opdracht blauw is....ik was iets te snel met reageren....sorry!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooi en sjiek die blauw/witte kaart Cindy, en ja het weer is bar, het water staat hier hoog op de kant aan de haven, ben benieuwd wat dat gaat worden vannacht

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart Cindy. Ook het plaatje is supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi en romantisch kerstkplaatje en prachtig met het blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat een plaatje Cindy, prachtig zo in het blauw

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy. Wat een leukerd. Een heel erg mooie kerstkaart leuk dit plaatje in deze mal. Prachtig effect. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw mooi Cindy in deze blauwtinten ook mooi plaatje er bij

    lieve gr roele

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Cindy! Ook je voorgaande creaties mogen er weer zijn!
    Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi zo in het blauw...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow ik vind hem prachtig!!!! Hele mooie kleuren!
    Heel mooi gecombineerd allemaal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy