vrijdag 20 december 2013

Nieuwe challenge bij Nadia, magnoliastempel met glitter

Hallo lieve bloggers,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij Nadia van start gegaan. Het thema is dit keer door mijn eigen moedertje Corrie bedacht: gebruik een magnoliastempel en verwerk glitter op je kaart. Lekker feestelijk toch. 

Voor mijn voorbeeld kaart heb ik een schattige magnolia uit een oudere collectie gebruikt, ingekleurd met copics en de vleugels heb ik bewerkt met stickels. Verder heb ik dutch doobadoo sterren bewerkt met glitterembossingpoeder. Van wie het papier is, ik echt echt geen idee meer, ik dacht Authentique. Ik heb zoveel, dat ik mijzelf heb opgelegd om volgend jaar geen designpapier te kopen, maar ja dat is net als stoppen met roken, dat zal best lastig worden, hahaha. Ik ga het in ieder geval wel proberen.

Neem ook eens een kijkje op het blog, mijn DT-collega's hebben ook hele leuke kaarten gemaakt. Ik hoop dat jullie ondanks de drukke tijd toch de tijd vinden om mee te doen. 
Liefs, Cindy



19 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Cindy,mooi gekleurd, ik ben blij dat je ook niet weet van wie het papier is, ik help je wel te onthouden dat je geen papier koopt volgend jaar.Ik ben vroeger ook gestopt met roken en dat was niet moeilijk.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Cindy. Niet zo veel erop, daar hou ik wel van. Haha ben benieuwd of je dat volhoudt. Volgens je moeder is dat niet moeilijk. Ik vind de verleiding wel groot hoor. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart Cindy. Mooie stempel, mooi gekleurd, ziet er super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Cindy. Ik heb ook zoveel papier en als je restjes gebruikt weet je het op een gegeven moment toch ook niet meer :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk kaartje Cindy, lekker feestelijk. En dat papier? Ja dat klinkt me bekend, ik heb 1 kerstbox en 1 gewone box vol papier en zolang het erin past mag erbij gekocht worden, en anders eerst wat opmaken. Dat gaat gelukkig best goed. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Super leuk en feestelijk kaartje .
    Tilda is ook weer erg mooi ingekleurd .
    Ik neem het me ook iedere keer voor om geen papier meer te kopen .maar dat is best heeeeel lastig .......Ha Ha
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Cindy, mooi ingekleurde Tilda, het is inderdaad moeilijk om geen mooi papier te kopen als je nog genoeg hebt, de verleiding is dan wel groot hihihih....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan en super mooi ingekleurd!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Sterkte met je voornemen ;-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze is ook weer mooi met de glitter er bij en magnolia zo lief en mooi gekleurd

    geen scrap papier meer kopen hoop dat het je lukt hi hi

    lieve gr roelie


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer schitterend je kaart Cindy, heel mooi. En ik zat toevallig ook even te kijken naar al mijn papier en oeps ik heb toch ook wel heel veel, wie weet moet ik me dat ook maar gaan voornemen maar of dat gaat lukken ....
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, Wat een schattige kaart. Erg mooi gemaakt. Leuk met de labels achter het plaatje. Lieve afbeelding. Een lekkere vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik ben er weer Cindy had hetveven druk wat een prachtige kaart gheb je gemaakt groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart Cindy!
    Leuk afgewerkt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Reacties
    1. volgens mij ben ik helemaal vergeten om jou ook te feliciteren met de geboorte van je nichtje. (sorry) jij ook geniet ze van de kleine meid...

      Verwijderen
  16. Hoi Cindy, wat een beeldje is dit weer...leuk gedaan. Dit stempeltje blijft schattig vind ik! Ik weet ook vaak niet welk merk papier ik gebruikt heb...zit beneden een bericht te plaatsen en moet dan naar boven lopen en heb daar dan geen zin in haha.
    Je hebt Noa vast al in je armen gehad na je verkoudheid toch? Hoe was dat als kersverse tante?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy