zaterdag 11 januari 2014

Ben toch maar weer begonnen...

Hallo allemaal,
Hier weer een kaartje van mij. Ik had tegen me zelf gezegd dat ik voorlopig geen kerstkaarten zou maken, maar ben toch maar weer begonnen, want het is  toch wel heel leuk om te doen. Gisterenavond heb ik deze kaart gemaakt, gekleurd met distress en twinkling H2o. Dat is toch ook wel heel leuk spul hoor en werkt heel verslavend. Het afdrukje is van Wee stamps. De vleugels heb ik bewerkt met stickles. Het papier is van Maja. Verder nog wat sterretjes en icycles gebruikt. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van CCWS. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne dag allemaal!
Liefs, Cindy


33 opmerkingen:

  1. Prachtig ingekleurd weer Cindy...mooie sprekende kleuren. Je kaart ziet er top uit!
    Ook je vorige post met de kinderkaart is super leuk...heel gezellig! (ff gemist)
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy. Wat een leukerd. Leuk stempel afdrukje en mooie schets. Wel gemakkelijk je hebt al vast weer een kerstkaart voor 2014. Fijn weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zat wel naast me toen we gisterenavond de kaart hebben gemaakt, toch zijn ze zo verschillend, dat is er nu zo leuk van, een sketch en dan héle andere uitvoeringen, het is een schatje Cindy.
    Mooi gekleurd, maar we zijn niet anders van je gewend.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden meis toch grappig ik ben zelf ook weer begonnen met kerst.
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je er veel nodig hebt kan je maar op tijd beginnen toch?
    Je hebt je afdrukje prachtig ingekleurd

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstkaartje Cindy - mooie kleurtjes en supermooi gekleurd - ik vind het een beauty!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet er ook nog even niet aan denken, maar ik vind je kaartje erg leuk geworden. Mooi ingekleurd en het papier past er goed bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy

    Wat een superlief kaartje en heel mooi ingekleurd met de twinklings en distress, zelf kleur ik hier het liefste mee.....zo heerlijk ontspannend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kerstkaartje Cindy, ik denk er nog even niet aan, begin zo tegen september wel eens weer....


    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind hem heel mooi geworden een plaatje en ach je moet maar zo denken je kan niet vroeg genoeg beginnen toch?

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje en leuk stempeltje het past allemaal super bij elkaar.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook al de kerstspullen nog op het knutseltafel...hihi..gezellig samen aan de kerstcreatie.
    jouw kaart is ook erg mooi! prachtig.
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cin wat een leukerd weer
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schattig kaartje om te zien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Cindy,
    je kaart is echt prachtig. Dat kleuren is super zeg!
    En af en toe een kerstkaart: dan heb je er straks vast genoeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart Cindy. Leuk plaatje en mooi papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Cindy!
    Heel mooie ingekleurd weer! echt super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi, prachtig papier heb je gebruikt hiervoor!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh hij is prachtig!! super mooie kleuren en alles is geweldig aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Cindy een prahtige kaart heb je gemaakt. Wat een schatje stempeltje is dat.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieverdje Cindy! En het scheelt toch een hoop stress aan het eind van het jaar als je nu al aan de kerstkaarten begint!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou Cndy ik kan geen genoeg van de kerstkaarten en alle andere kaarten krijgen hoor. Het is een feest om ze te bekijken.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw! een super kaart zeg. Door het mooie papier ziet hij er heel fijntjes uit. Ook erg mooi ingekleurd. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooi kerst kaartje met dit super lieve stempeltje en gewoon doorgaan het hele jaar

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fabulous creation. Great take on the CCWS-sketch and I love your choice of pretty designer papers.

    Hugs from Finland,
    Eemeli {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Voor je het weet is het alweer kerst, dus je kan niet vroeg genoeg beginnen :)
    Hij is heel mooi.

    Groetjes,
    Crea Jackie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy