woensdag 8 januari 2014

Deze hadden jullie nog tegoed!

Hallo lieve blogvriendinnen,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Vanavond wilde ik berichten bij de mooie creaties die ik tegenkwam in mijn leeslijst achterlaten, ik kreeg alleen iedere keer een foutmelding van blogger. Vanavond ga ik het opnieuw proberen. Jammer dat blogger iedere keer zo hapert....
Deze kaart hebben jullie nog van mij tegoed. Deze kaart met bijbehorende sketch heeft afgelopen maandag al op het blog van de NKU gestaan, maar ik heb hem hier nog niet laten zien, dus bij deze. Het papier is uit de voorraad. Het stempeltje is van Lily of the Valley, zo lief. Ik vind het zelf wel een geslaagde kinderkaart geworden, weer heel leuk voor post voor kanjers. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Liefs, Cindy





23 opmerkingen:

  1. Hele schattige kaart ...lief afdrukje en leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met een superlief afdrukje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een héél lief kaartje, het kindje van post voor kanjers die deze zal ontvangen, wauw wat zal die blij zijn. Ook weer zo prachtig gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dat exact volgens de schets ☺☺☺. Heeeeel erg MOOI gemaakt Cindy.....dit LIEVE kaartje en de schets.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous design, Cindy. Great colouring of that super cute image. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een gaaf kaartje Cindy, dit schatje zal heel goed ontvangen worden, zeker weten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een lieverdje zeg !!
    En je bent niet de enige met blogger-problemen.
    Ik had tot gister ook steeds foutmeldingen. Nu ineens over.
    En hoor van anderen dat ze geen foto's kunnen uploaden.
    Dus het gaat inderdaad weer lekker met Blogger.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk zeg! Super vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy

    Een super leuke schattige kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    hij is echt superleuk zeg, vooral met die tekst erbij! Echt gaaf.
    Ik had dat bij 2 bloggers een error met een nummer erachter. Soms kun je dn vernieuwen, maar dat kan als het je 2 keer gebeurt, niet bij elke blogger waar je een reactie wilt achterlaten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem geweldig leuke kleurtjes veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een heel lief kaartje en mooi gekleurd . soms heb je dat met blogger dan wil hij altijd iets anders dan jij. vervelend maar bijna niets aan te doen.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterende kaart en zo lief ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en lieve kaart is dit geworden!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vrolijke kaart Cindy. Mooi papier heb je gebruikt. Mooie schets ook. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje Cindy.
    En een hele leuke sketch.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    je hebt een prachtige kinderkaart gemaakt, leuk hoe je de sketch uitgewerkt hebt, het stempeltje is schattig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Cindy - mooi gekleurd stempeltje en vrolijke kleurtjes - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zeker een mooi kinderkaartje geworden Cindy mooie vrolijke kleurtjes

    en lief stempeltje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy