woensdag 1 januari 2014

Duodag bij de NKU

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Allereerst wil ik jullie een gelukkig, voorspoedig en creatief 2014 wensen en dat wij maar heel veel van elkaars creaties mogen genieten.
Dit is mijn eerste blogpost van het nieuwe jaar. Het is vandaag Duodag bij de NKU. Jolanda en ik hebben de opdracht gekregen om een nieuwjaarskaart te maken voor een man. Mannenkaarten maken op zich maken vind ik al moeilijk en dan nu met dit thema, dat was een hele uitdaging. Maar het is uiteindelijk toch gelukt. Ik heb gekozen voor een stempel van Magnolia die ik heb gekleurd met copics. Het papier is Tis the Season van Echopark. Verder nog een mal van Memorybox gebruikt. Neem ook eens een kijkje op het blog van Jolanda zij heeft iets totaal anders gemaakt, maar wel supergaaf!
Liefs,
Cindy



7 opmerkingen:

  1. Gave kaart Cindy, voor jou ook een gelukkig en creatief 2014 gewenst...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart, ziet er mannelijk uit hoor. Ik wens jou ook een fijn en creatief jaar toe Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Cindy, ook voor jou de allerbeste wensen voor 2014.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart heb je gemaakt! prachtig
    de beste wensen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Wat een leuke kaart is dit wat een leuke afbeelkding, mooie combi met het papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou is super gelukt deze mannen kaart Cindy ik vind hem heel gaaf

    weer mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Edwin - schitterend kaartje Cindy - een supergeslaagd geheel.
    Ook voor jou de beste wensen voor een gezond en creatief 2014.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy