zaterdag 18 januari 2014

Just because you're wonderful

Goedemorgen allemaal,
Vandaag een kaartje van mij in 3d. Julie Gleeson houdt een DT-call. Jullie zullen wel denken, doet ze nou alweer aan een DT-call mee? Binnenkort vallen er een aantal dingen af, dus dan krijg ik weer meer tijd. Ik ben niet alleen een fan van de Bestie stempels, maar ook 3D vind ik altijd erg leuk om te doen, dus waarom geen kans wagen. Het papier is een combinatie van Authentique en First Edition. Het kant komt uit de grote voorraad net als de bloem. Omdat ik het toch niet kan laten een klein borduurtje erop gebruikt van Jenine Siemerink. Fijne dag allemaal! Liefs, Cindy

Goodmorning everybody,

Today I have a card for you in 3D. Julie Gleeson has a DT-call. I am not only a fan of the Bestie stamps, but I also love decoupage, so why not take a chance? The designpaper is a combination of Authentique and First Edition. The lace and the flower is from my big stock and because I love embroidery I have used a small pattern of Jenine Siemerink. Have a nice day everybody. Hugs, Cindy


24 opmerkingen:

  1. Ik heb de kaart eens goed van dichtbij bekeken en ik moet zeggen dat ik het 3d plaatje toch een beetje hoekig vind, dat kan bijna ook niet anders, want de stempels van Bestie zijn ook héél fijntjes.
    Het is een prachtige kaart geworden, maar ik vind de stempels mooier.
    Succes met de dt call.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is ie prachtig geworden!!! Het heeft mooie kleuren dus succes met de dt call!!!

    Groetjes CArolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Begrijp ik nou dat er dan ook 3 D plaatjes zijn van de Bestie,s ????Of heb je dan er zelf 3 D van gemaakt?
    Ik vind het wel een hele erge mooie kaart hoor in prachtige kleurtjes .
    En heel veel succes met de DT Call
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, Leuke kaart. Er mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie van een kaart Cindy, schitterende kleuren en ja de besties zijn supermooi, succes met je DT call....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Superleuk, erg mooi gemakt, leuk dat 3D plaatje, mooie stempel, succes met de DT-call,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje en zo leuk dat borduurtje er in verwerkt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Cindy this is so beautiful! And I love the added touch of your embroidery! Thank you so much! Good Luck! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje in 3d Cindy, suc6 met je dtcall

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is schitterend Cindy, mooie kleuren ook. Heel veel succes met de DT-call.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Cindy!
    Leuk met dat borduurtje erop!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie kaart Cindy. Veel succes met de DT-call.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw mooi Cindy deze kaart ook het kleine borduurwerkje erg mooi er bij mooie kleuren en leuke bestie er bij

    sucses met je DT call

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en wat heb je fijntjes die borduursteekjes erbij gecombineerd. Geweldig.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Hartstikke leuk plaatje en een prachtig geheel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, leuk zo'n 3d Bestie, mooie kleuren, mooi borduurwerkje, de kaart is een plaatje. Succes met je gooi naar het dt schap, ik zal voor je duimen....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, leuk met dat mini borduurseltje erop!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje weer Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje Cindy - supermooie kleurtjes en helemaal af met het borduurtje - een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy

    Wauw, dit is werkelijk beeldschoon, erg leuk om een Besties in 3d te doen. Ik ga duimen voor je.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy