zaterdag 4 januari 2014

Kiekeboe!

Goedemorgen allemaal,
Hier ben ik weer ;-). Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij de NKU. Dit keer is het de bedoeling dat je een sketch uitwerkt, het thema is vrij. Omdat er zoveel winterse kaarten voorbij komen, had ik dit keer zin in een vrolijk kaartje. Het papier is van My Minds Eye. Het afdrukje is van Cuddly Buddly en heb ik ingekleurd met copics. De blaadjes zijn van Cheery Lynn. De uitdaging loopt tot 16 januari 2013 tot en met 19.00 uur. Mijn DT-collega's hebben ook super creaties gemaakt. Ga gerust eens een kijkje nemen! Liefs, Cindy


31 opmerkingen:

  1. Krijg meteen zin in het voorjaar !!! Heerlijk vrolijk kaartje zeg !
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Heb je kaart zien staan in iemands sidebar en ik was er meteen aan verkocht. Heel mooie kleurtjes heb je gebruikt! Ben meteen volger geworden.
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cindy. Ook een hele leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Cindy en op naar het voorjaar met deze mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk deze vrolijke kleurtjes, leuke kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke, vrolijke kaart Cindy, inderdaad weer even heel iets anders, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart! mooi vrolijk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy. Wat een prachtige vrolijke kaart. Leuke schets! Mooie papier combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een vrolijkerd! super mooi.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en vrolijke kaart zeg! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Cindy.Groetjes Joke en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is schitterend Cindy, zo mooi van kleur ook, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lekker vrolijk kaartje! ik hartstikke leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje Cindy - prachtig mooi gekleurd en supermooi samengesteld - toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke skatch en je kaart is super mooi geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh wat een heerlijke vrolijke kaart!! Super!!!
    Mooi gedaan zeg.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat gaaf zeg. Zo vrolijk! Word je blij van. En wat heb je schitterend gekleurd zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is een vrolijke kleuren kaart, mooi gemaakt Cindy, je hebt ook weer prachtig gekleurd.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee naamgenootje,
    En alle feestdagen goed doorgekomen?
    Ik wens jou en je familie een gelukkig gezond en vooral creatief 2014
    En het kaartje vindt ik geweldig
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje met een hele lieve stempel die je schitterend hebt ingekleurd.
    Een heel mooi voorbeeld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend kaartje, ik vind deze stempel zo lief!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi kaartje en mooie frisse kleuren gebruikt.Ziet er weer toppie uit.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh wat is ie lief en mooi!!! Prachtige vrolijke kleurtjes lekker hoor zo na de kerstkaarten!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja ik ben er weer had het erg druk maar hoop nu wat meer tijd aan de hobby te kunnen besteden jij bent super bezig zie ik prachtig hoor veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje cindy!! En sprekende vrolijke kleuren, super!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooi lief kaartje weer prachtig ingekleurd

    leuke sketch

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zie dat ik een aantal mooie kaartjes gemist heb, het ziet er allemaal mooi uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy