vrijdag 10 januari 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC - circus

Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Chocolate Coffee and Cards met het thema we gaan naar het circus. De sponsor is dit keer Digital Delights, die ook de digi's voor deze challenge beschikbaar heeft gesteld. Ik vind dit zelf een heel moeilijk thema. Ik heb dan ook dit keer weer een kinderkaart gemaakt die ik goed kan gebruiken voor Post voor Kanjers. Ik vind dit een heel moeilijk thema. Het is voor mijn doen ook een heel simpel kaartje geworden, terwijl ik daar helemaal niet zo van hou, maar voor kleine kinderen is het een primakaart toch. De tent was een hele uitdaging. Ik heb al een geruime tijd een silhouette en het werd echt tijd dat ik mij hier is meer in ging verdiepen, met de tent als resultaat. Enne.... ik moet eerlijk bekennen, het is een supermachine, je kijkt ernaar en alles wordt uitgesneden, echt super, ga hem zeker nog veel meer gebruiken. Weltrusten voor straks!
Liefs
Cindy



18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Cindy, je tovert het toch allemaal maar uit je hoge hoed, ik vind hem zeker te weten héél leuk voor een ziek kindje , je laat die dan zeker lachen.
    Prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grappige afbeelding, ziet er erg leuk uit Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuk kinderkaartje Cindy!
    Lekker fleurig!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit super gedaan ik vind het ook een moeilijke opdracht groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy, ik snap wat je bedoelt, met 'het is niet mijn ding'. Maar ik vind dat je er prima in geslaagd bent, een mooie circuskaart met een supergoede eindbestemming!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kinderkaart. geweldig! ondanks het niet je ding is vind ik dit prachtig uitgevoerd. die tent erbij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, lekker vrolijk en een prima kinderkaart. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik iets las van chocolade en koffie was mijn interesse gewekt. Dus snel eens kijken bij je en wat een leuke kaart heb je gemaakt. Bewaar de kaart maar goed, dan kun je hem gebruiken voor als je "tantezeggertje" jarig is. En Cindy, die silhouette is helemaal geweldig. Mijn dochter heeft hem ook en ze maakt er hele mooie dingen mee.
    Fijn weekend!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kinderkaart!!!leuk dat je machine aan het werk mocht :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastische kinderkaart daar wordt een kleine uk straks heel blij van.Leuke felle kleuren gebruikt. Toppie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk kaartje Cindy, ja inderdaad een supermachine.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolik kaartje heb je gemaakt Cindy. Het kind die deze kaart krijgt zal super blij zijn.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy. Wat een leuke kaart. Mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat het je toch maar mooi uit je mooi geschud, net als een goochelaar in het circus!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Cindy - moeilijk hoor en ik vind het toch een heel geslaagde kaart.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superlief kaartje Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is ook een geweldige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy