donderdag 2 januari 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Goedenavond lieve blogvriendinnen,
Het nieuwe jaar is weer begonnen, de eerste werkdag van 2014 zit er weer op. Er is ook weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik. Dit keer is de opdracht: gebruik een denneboom op je kaart. Deze boom mag geborduurd of gestanst zijn, dat maakt niet uit, als er maar een denneboom is verwerkt. Het patroon is van mijn favoriet, Sjaak van Went en komt uit een hobbyjournaal. Verder heb ik een boom van Marianne Design gestanst en Edwin met boom van magnolia heb ik ingekleurd met mijn favoriete copics. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt tot 15 januari 2014 17.59 uur.
Liefs
Cindy


11 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en lief stempeltje . Nog de beste wensen
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geborduurd patroontje Cindy, leuke kaart.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer echt een blikvanger hoor, mooi borduursel en prachtig gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kaartje ook je kaart hieronder Cindy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Cindy, zag ik net dit mooie kaartje binnenkomen, dus gelijk maar weer even laten weten dat ik het een prachtige kaart vind, leuk die Edwin met boom bij de grote boom en weer super geborduurd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk kaartje, mooi zo met die stempel. Ook mooi gekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig neuwjaar Cindy! Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Cindy. Die Edwin staat er zo vertederend bij...en je eerste werkdag, het leek zeker net maandag?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Cindy, ik vind hem weer supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, Wat een leuke combi van alle materialen, mooi patroon en kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend borduurkaartje Cindy - mooi gekleurde edwin en de combinatie is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy