vrijdag 3 januari 2014

Nieuwe challenge bij Nadia - babykaart met 3D

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Zo zien jullie geen kaarten van mij, zo iedere dag, ik hoop dat het nog niet gaat vervelen ;-). Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. Dit keer mocht ik het onderwerp verzinnen. Ik heb gekozen voor een babykaart. Jullie moeten hierbij wel 3D gebruiken. Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Forever Friends (new arrival) en een plaatje van Forever Friends. Ik vind het zo schattig.De gebruikte mal is van Joy. Mijn DT-collega's hebben ook schitterende voorbeeldkaarten gemaakt, ga gerust eens een kijkje nemen. Fijne dag allemaal, liefs, Cindy


20 opmerkingen:

  1. Een schattig babykaartje Cindy, lief plaatje en in echte babykleurtjes. Heel mooi!
    Nog de allerbeste wensen voor 2014, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en ik vind het een leuk thema, ik ga morgen eindelijk weer eens aan de knutsel dus wie weet denk ik er nog aan Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n lief kaartje! Mooi Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje van een kaart Cindy, het plaatje is ook zo lief, daar smelt je toch van.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi lief kaartje Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Cindy én mooi gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent 2014 goed begonnen Cindy, ik zie hele mooie creaties voorbij komen!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart! ooo...dat beertje is zo lief! en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, Wat een prachtige babykaart. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje van een kaart.Super mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag voor 1 keer hetzelfde berichtje voor al mijn volgers, om jullie te laten weten dat ik weer helemaal ‘terug’ ben in blogland en vanaf nu jullie weer trouw volg (door ziekte lukte dat afgelopen weken niet) en je nieuwste creatie bewonderd heb. Ook wil ik jullie via deze reactie een heel creatief 2014 wensen!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Cindy jij gaat als een speer!
    Leuke kaarten heb je weer gemaakt.
    Dit is ook een lekertje!
    Dit is een leuke challenge, ik ga ook mee doen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze vliegen er uit momenteel bij jou lekker toch

    ook dit weer een mooi en lief kaartje met dit beertje mooie mal gebruikt en lieve tekst

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje zeg, dit babykaartje.
    Ik ga eens kijken of het me lukt mee te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superschattig kaartje Cindy, zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig nieuwjaar!
    Na een drukke maand weer terug in blogland, wat een prachtig lief kaartje heb je gemaakt. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een liefje! - supermooi kaartje Cindy
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy