vrijdag 17 januari 2014

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo lieve mensen, 
Het is weer weekend, heerlijk! Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. Dit keer heeft Tonnie de opdracht verzonnen. Dit keer is het de bedoeling dat jullie een kaart maken naar aanleiding van een sketch en je moet een stempel op je kaart gebruiken. Voor het designpapier is van mijn favoriete Bo Bunny. De stempel is volgens mij van Crafty Sentiments en heb ik ingekleurd met distress. De karperstans is van Memorybox. Ten slotte nog een bedeltje. Ik vind het zelf wel een hele leuke jongens / mannenkaart geworden. Wat vinden jullie ervan? Ik hoop jullie creaties de aankomende twee weken allemaal op het blog van Nadia te zien. Fijne avond! Liefs, Cindy





16 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, inderdaad héérlijk dat het weekend is. Ik vind het een hele leuke mannenkaart geworden en de sketch is duidelijk te herkennen. Leuk die stans van die vis erbij, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch. Ik vind je stempel echt super ingekleurd. OOk het papier past er super bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig kaartje Cindy, fijn weekend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gaaf kaartje Cindy

    fijn weekend
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, leuke afbeelding!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    je hebt er weer een toffe kaart van gemaakt, mooi papier en een héle gave stempel, die je weer prachtig hebt gekleurd.
    Fijn weekend.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaart zeg! Stoere kleuren en je stempel is zo mooi ingekleurd!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Cindy!
    Je hebt het leuke stempel prachtig ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke en vrolijke mannenkaart Cindy. Super.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy
    Vind de sketch ook erg leuk .
    een prachtige kaart heb je als voorbeeld gemaakt .
    Stempeltje heb je ook weer erg mooi ingekleurd .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukerd Cindy:0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, Wat een leukerd, Heel mooie afbeelding op de kaart leuke schets. Ik zal het ook gaan proberen,. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke sketch en super gaaf plaatje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Cindy - supermooi gekleurd leuk stempeltje - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy