woensdag 1 januari 2014

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Lieve blogvriendinnen,
Hier ben ik al weer met mijn tweede post van vandaag. Vandaag gaat de nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog van start. Dit is keer is het thema: gebruik een patroon van Sjaak van Went. Nou dat is mijn favoriete borduurpatronenontwerper, dus dit vind ik echt superleuk. Hoe jullie de kaart verder afwerken, maakt niet uit, als jullie maar een patroon van Sjaak gebruiken. 

Ik heb dit keer een patroon uit een oud hobbyjournaalboek gebruikt. Ik vind dit zo'n sierlijk patroon. Het garen is van Joy en verder heb ik nog wat plaksteentjes gebruikt. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de schitterende kaarten die mijn DT-collega's hebben gemaakt. 


De challenge loopt tot en met 31 januari 2014 23.55 uur. Het zou super zijn als jullie weer met zijn allen mee gaan doen!
Liefs, Cindy

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy. Heel mooi borduurwerk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, heel sierlijk inderdaad. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend geborduurd Cindy, lekkere vrolijke kleuren, het is een plaatje om te zien.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart, zo in het nieuwe jaar. De beste wensen voor 2014, veel knutselplezier.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig geborduurd. prachtig kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig Cindy!
    Jij ook de beste wensen voor 2014!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst de beste wensen voor 2014 Cindy. Je kaart is práchtig, heerlijk die kleurtjes en dat mooie borduurwerk...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Een mooi patroon heb je gebruikt. Alle goeds voor 2014. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie vrolijke kaart en de beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart.
    De beste wensen voor 2104, met veel geluk, gezondheid, liefde en knutsel plezier.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit en de beste wensen voor 2014.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en vrolijke kaart! Ik borduur ook veel van Sjaak van went en ga zeker meedoen met de challenge! De beste wensen voor 2014! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy

    De allerbeste wensen voor 2014

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt een schitterend borduurtje in een hele mooie kleurcombinatie

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
    Je borduurkaart is weer prachtig zeg zo mooi met deze kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig dit borduurkaartje Cindy

    mooie kleuren gebruikt en mooi patroon

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een pracht van een kaartje en wat een werk zal je er aan gehad hebben. Schitterend.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwwww mooie geborduurde kaart cindy. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Cindy, kom ik er ineens weer achter dat ik nog niet heb gereageerd, je kaartje is prachtig geborduurd, mooie kleuren gebruikt en natuurlijk doe ik ook weer mee met de challenge op jullie blog, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend borduurkaartje Cindy - supermooie combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy