woensdag 15 januari 2014

Reminder challenge Creaine

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
We zijn al weer op de helft van januari, wat gaat dat toch snel, veel te snel. Ik heb mij nog steeds aan mijn goede voornemen gehouden om geen designpapier te kopen en ik ga het echt volhouden. Vandaag mag ik jullie mijn herinneringskaart voor de challenge van Creaine laten zien. De opdracht is dit keer om een kaart te maken naar aanleiding van een sketch. Sherri Baldy is deze maand sponsor en het was weer zo leuk om deze in te kleuren, natuurlijk weer met copics. Het papier is van My Minds Eye Lost and Found, een wat oudere serie. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de creaties van mijn collega's. Het zou superleuk zijn als jullie allemaal meedoen! 
Liefs, Cindy


25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, heel mooi ingekleurd. En het papier past er super bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Cindy, mooi gekleurd, prachtig de sketch uitgevoerd, erg mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en gefeliciteerd met je randomprijs bij christmas challenges, waar toevallig je moeder nr. 1 is geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Cindy, en mooi papier heb je gebruikt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Cindy, en mooi papier heb je gebruikt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Cindy - mooi kleurtjes en prachtig mooi gekleurd - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    je reminderkaart is prachtig erg mooi ingekleurd en het papier is er super bij..Geen DP kopen ??? en als je het krijgt..dat mag wel..toch ??
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met een hele mooie kleurencombinatie, echt super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tijd vliegt inderdaad voorbij Cindy, af en toe heb ik geen idee waar hij blijft! ;-) Schitterende kaart heb je weer gemaakt met prachtige kleuren. Een hele leuke sketch die je geweldig leuk heb uitgewerkt!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful make, Cindy. The super cute image and gorgeous papers look fabulous! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WauW! Wat een prachtige en stoere kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier is ie leuk :) dankjewel voor het showen en de reminder.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy
    Wat een super leuke vrolijke kaart laat je weer zien .
    en wat een goed voornemen zou ik ook moeten doen ,
    maar ga zondag naar de beurs en ben bang dat ik dan weer wat zie..??!!!
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Cindy. Heel mooi.
    En heel erg bedankt voor de prachtige verjaardagskaart. Echt supermooi. Het staat te schitteren op de kast.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Cindy,
    Ook al weer zo'n mooi kaart. Super leuk ik vind hem toppie.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Cindy!
    Leuke vrolijke kleuren.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje heb je gemaakt voor Creaine, mooi papier en een leuke stempel zit er op je kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is schitterend Cindy, supermooie kaart is het geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je DT kaartje weer schitterend geworden Cindy!
    Mooie kleurencombinatie

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi Cindy ik zie dat ik nog al achter loop bij je

    het kleurwerk ook weer zo mooi

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy