zondag 19 januari 2014

Rose

Hallo lieve bloggers,
Hier ben ik voor de tweede keer vandaag. Ik had zo'n zin om te kleuren, dat ik mij heerlijk heb uitgeleefd met mijn copics. Ik heb de schitterende Sweet Pea stempel Rose ingekleurd. Deze is van Rebecca Zins en vind ik echt zo gaaf. Het lijstje heb ik gestanst uit dun aluminium. Het papier is van My Minds Eye. De sketch is van de Club Cutie Kaarten Vitrine. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb er in ieder geval super veel plezier aan beleefd. Ik laat deze kaart meedoen aan de wedstrijd van The Sweet Pea Stampers , flower power. Fijne avond allemaal. Liefs, Cindy




24 opmerkingen:

  1. je bent goed op dreef Cindy! heerlijk toch:0) echt heel mooi gekleurd! een toppertje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy

    Super mooi ingekleurd, dit is geen makkelijke stempel om in te kleuren denk ik. Het is een schitterend kaartje.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, Wat heb je dit prachtig ingekleurd. Het is niet te zien dat je dit zelf gedaan hebt. Zo mooi. Dat lijkt me moeilijk!. Leuke kaart is het geworden in deze leuk kleuren combi. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Cindy, ik zie dat ik wel een paar berichtjes heb gemist bij je, ik heb even alles bekeken maar je bent weer lekker op dreef, heel mooi gekleurd trouwens, je kaartjes zijn echt weer heel mooi gemaakt en heel veel succes bij het meedingen voor een nieuw DT-schap, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als we zulke creaties voorbij zien komen op de blogs, ja dan wordt je even stil.
    Wat is dit weer prachtig gekleurd, je kan er wat van hoor Cindy, het is heerlijk om hier op bezoek te komen.
    het is een beauty, prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    Echt super.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Cindy! Wat heb je haar mooi gekleurd, prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chic en mysterieus (en prachtig gekleurd)! Ook je vorige kaarten zijn weer plaatjes!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Cindy en wat heb je de stempel schitterend ingekleurd, erg gaaf.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan cindy.
    Erg mooi geheel.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die is mooi heel iets anders dan we van jou gewend zijn
    Super gaaf en zo mooi gekleurd het is net een plaatje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een bijzonder kaartje heb je gemaakt!
    Heel mooi gekleurd!
    Ook je voorbeeldkaart voor KIC is supermooi! JE hebt je lekker uitgeleefd met kleuren, Cindy!
    Groetjes,
    GerJane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is schitterend Cindy, supermooi ingekleurd en een prachtige kleurencombi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Op FB zei ik het ook al, deze stempels zijn voor jou gemaakt, je kleurt ze prachtig in, mijn complimenten voor je mooie kaart,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fantastic card you have made that fits in well with the Sweet Pea Stampers Challenge this fortnight of “flower power”. Love the red, black and white. Amazing. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Sweet Pea Stampers Challenge Blog Design Team Member)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een gaaf kaartje, mooi dat zwart wit met rood, en prachtig gekleurd.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy, Ik had je kaart al mogen bewonderen. Het is een prachtige kaart met een hele mooie opbouw. Natuurlijk ook ontzettend mooi gekleurd. Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Sweet Pea Stampers "Flower Power". We wensen je heel veel succes en natuurlijk hopen we meer van je te zien in de toekomst. Groetjes Sylvia, DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a gorgeous card Cindy, love the colours and your design is stunning..Thank you for joining us at Sweet Pea Stamper and hoping you would like to join us again soon. Good luck in draw..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje Cindy - supermooie kleurencombinatie, moeilijk om zo te kleuren vind ik maar wat heb je de mooie stempel schitterend ingekleurd, dikke pluim! - ook de verder opbouw van je kaart vind ik helemaal super - echt een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat kan je deze gezichten toch mooi inkleuren.
    prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the dramatic look of the black and the red. Thanks for sharing your lovely card for the Sweet Pea Stampers 'flower power' challenge - hope to see you again soon, Hazel, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love, Love< Love this card!!! Very elegant and just pops!!! Thanks for joining us this time at Sweet Pea Stampers and good luck in the drawing!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy