zondag 12 januari 2014

Veel liefs

Hallo lieve blogvriendinnen,
Het is vandaag heerlijk koud buiten, en wat kun je dan beter doen dan knutselen. Bij de Dutch Magnolia Lovers hebben ze dit keer het thema: maak een tag. Daar heb ik mij heerlijk op uitgeleefd vanmiddag. Ook worden er mensen gevraagd om het DT-team te versterken, ik ga gewoon de stoute schoenen weer aantrekken. Magnolia's inkleuren vind ik ook zo ontzettend gaaf.  De komende tijd krijg ik meer tijd. Mijn Australische avontuur was helaas van korte duur. De beheerder stopt ermee, zij heeft op dit moment geen tijd om het blog naar behoren bij te houden. Ze heeft het privé heel druk en zij heeft dan ook besloten om ermee te stoppen. Jammer, ik vond het heel leuk om te doen, maar we gaan gewoon lekker verder met knutselen en kaarten maken, want dat is mijn lust en mijn leven.

Een hele tijd geleden heb ik een houten tag gekocht bij Doe a Ding. Deze heb ik al een keer gebruikt, maar ik heb hem nu overgetrokken op kraftkarton. Ik vind dit zo'n leuk model. Het designpapier is van Maja Design Vintage spring. Ik heb mijn verzameling Magnolia's erbij gepakt en gekozen voor Tilda with winter flowers. Dit is toch zo'n schatje. Het afdrukje is weer ingekleurd met copics en uitgestanst met een spellbinder. Het labeltje heb ik gemaakt met een Doohickey van Magnolia. De tekst heb ik gemaakt met rubbonletters. Het hartje is van Dutch Doobadoo en heb ik bewerkt met roze glitterembossingpoeder. Jullie raden het al, de glitter zit weer overal..... De rand onder het afdrukje heb ik gemaakt met een Martha Stewartpons. De pin heb ik zelf gemaakt met kralen en spulletjes te koop bij Ebbies. Ben weer heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy







32 opmerkingen:

  1. Wat ik ervan vind?
    Schattig, je hebt er weer een prachtje kunstwerkje van gemaakt, ik zal duimen dat je wordt uitgekozen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke mooi, mooie kleuren, leuke details!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis weer een snoepie zeg !!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en alweer een hele mooie!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, daar kan je goed een kans mee wagen. Zou het heel leuk voor je vinden. Je pin is ook erg mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een prachtig hart geworden in craft mooi papier en pin en bloemenpartij ook de tilda is een schatje en mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi deze tag!
    Leuke bloemenpartij heb je erop gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende tag en wat een mooie bloemen heb je erbij gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan.!! Mooie stempel heb je gebruikt.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie creatie! veel succes met je DT-call.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    Wat is je tag mooi geworden, prachtig ingekleurd, mooie bloementoef en het randje met hartjes is zó lief, ik wens je veel succes met de DT-call, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie Tag en succes met het DT call
    Liefs Je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende tag Cindy, succes met DTcall....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje , alles past ook zo goed bij elkaar.
    Wij wensen je veel succes bij de DT call gr Renate en Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig heb je dat hart opgepimt met allemaal leuke Magnolia dingetjes, heel veel succes gewenst en we gaan het horen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy
    Super mooi gedaan weer
    en zal weer voor je duimen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Cindy oh this is soooo pretty!!!! I love the image and the colouring and the pom poms look fab!!!!

    Hugs

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy , je hebt een prachtige tag gemaakt !
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge EN DT-call .... succes !
    Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt schitterend gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat een schitterende tag zeg, nou je maakt zeker een kans hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Onwijs gaaf gedaan joh en super frisse kleuren en versiersels!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy, je tag is beeldschoon meis...een prachtig geheel weer!
    Je wordt vast wel uitgekozen bij het DT van DML, ik zal zeker ff voor je duimen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Cindy, this is sooo sweet! I love the roses, really pretty! Super job on your coloring too, it looks great! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy, even rond gesnuffeld, mooie kaartjes en creaties.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend Cindy - prachtigmooi gedaan - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige creatie!!!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge!
    Groetjeszzz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. proficiat. Ik zie dat je hiermee gewonnen hebt.......super.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy