woensdag 5 februari 2014

Dag Dag!

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Deze kaart heb ik al eerder geplaatst op het blog van de NKU, maar nog niet hier, dus bij deze. Zoals jullie misschien weten doe ik om de beurt met Anita op maandag een sketch plaatsen. Dit is er ook weer eentje. Het is ook erg leuk om te doen. Het papier is van My Minds Eye en het stempelafdrukje is van Cuddly Buddly dat ik weer heb ik ingekleurd met copics. De bloemen zijn zelfgemaakt met een mal van Elizabeth Dies. Ik ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Fijne dag allemaal. Liefs, Cindy



26 opmerkingen:

  1. Oooo wat floept hier een leuk kaartje binnen! Kan ik nog gauw even bewonderen voordat ik naar de fysio ga. Wat een schoonheid. Leuke sketch en wat een schattige stempel! En je hebt het ook zo wonderschoon ingekleurd. Prachtig deze mooie kleurenpracht Cindy!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd daar had ik 'm al gezien "-), erg leuk hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Cindy. Ik vind je stempel echt schattig! En ook heel mooi ingekleurd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, lekker vrolijk papier en een echte kinderkaart. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk kaartje Cindy, schattige stempel heb je gebruikt

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super vrolijke kaart! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    Grappig kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart weer prachtig Cindy, mooi gekleurd en wat een leuke sketch, prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooo....wat een mooie afbeelding en mooi ingekleurd.
    mooie kaart in zijn geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy
    Prachtige kaart weer en wat een leuke sketch heb je ook weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Cindy - mooie sketch en je hebt prachtige kleurtjes gebruikt - supermooi gekleurd stempeltje - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje weer Cindy...leuke gezellige kleurencombi. Toppie meis!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So sweet, Cindy. Fabulous papers and that is such a cute image! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Cindy. En de sketch is ook heel leuk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje Cindy sorry dat ik je een tijdje niet hebt geblogd veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy. Wat een leuke vrolijke kaart. Erg mooi afgewerkt. Leuk papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi kaartje Cindy met een superleuke sketch, en zo grappig toen ik hem zag dacht ik hé zo eentje heb ik er ook in mijn map met sketches staan, hij lijkt er precies op, hoe toevallig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, Cindy. Heel mooi gemaakt. Met prachtige dp en leuke details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaart, zo lief ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi lief kaartje Cindy!
    prachtig ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een dotje van een kaart en wat een lief plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kleurrijke kaart, daar word ik helemaal vrolijk van!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is zo lief,en je stempeltje mooi ingekleurd.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind het een mooi en lief kaartje leuke bloemen en mooie kleurtjes

    super lief stempeltje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Wat is die Cuddly Buddly toch een schatje op je mooie kaartje, en het is ook een hele leuke sketch.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy