zaterdag 1 februari 2014

Hoera, weer een jaartje erbij

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de NKU. De bedoeling is dit keer om een kaart te maken volgens een sketch met als thema bloemen en vlinders. Ik heb weer gekozen voor zo'n supergave stempel van Sweet Pea. Ik vind deze zo gaaf om te kleuren, ik vergeet dan alles en iedereen om mij heen. Het papier is van Authentique en de vlinder is van Dutch Doobadoo bewerkt met embossingpoeder. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Liefs, Cindy



16 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Deze kaart is prachtig! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zoals je haar weer ingkleurd hebt, mooie kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooie kaart!
    Ik vind deze4 stempels ook heel mooi.
    Wat heb je het weer mooi ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Cindy,
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat is hij weer prachtig Cindy, schitterend gekleurd,het is weer een plaatje om te zien.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en wat een aparte digi heb je gebruikt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart Cindy
    Een fijne zaterdag
    liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Cindy en wat is je afbeelding super mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Cindy. Moigemaakt volgens de schets. Mooi papier . Wat een mooie digi en super ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o prachtig Cindy deze prachtige stempel zo mooi ingekleurd

    en leuke sketch

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje Cindy - prachtig gekleurd stempeltje (ik kan ook zo in opgaan, heerlijk!) - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is schitterend Cindy, supermooi gekleurd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend is deze ook...heel mooi gekleurd meis!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy