donderdag 27 februari 2014

Laatste challenge Nadia

Hallo lieve blogvriendinnen,
Vandaag is de allerlaatste challenge bij Nadia begonnen. Nadia heeft het ontzettend druk maar haar winkel, waardoor de tijd ontbreekt om het blog goed bij te houden. Zij heeft daarom besloten om ermee te stoppen. Jammer, maar wel te begrijpen. Ik heb met veel plezier van het team uitgemaakt en zal ook mijn teammaatjes gaan missen, maar gelukkig kunnen we iedereen nog volgen via de blogs. Het thema van dit keer is verzonnen door Helen en is Carnaval (dit kan een verkleed iemand zijn (clown, prinses, dier) of bijv. ballonnen, slingers, bier/drank). Jullie moeten wel 3D op je kaart gebruiken. Om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal niets met Carnaval, maar dat zal wel komen omdat ik van boven de rivieren kom. Dit is voor mij dan ook een heel moeilijk thema.  Ik heb gekozen voor een Morehead. Het designpapier is van My Minds Eye. De kaart spreekt verder voor zich. Het zou leuk zijn als jullie allemaal nog aan deze laatste challenge meedoen.

Morgen ben ik lekker een dagje vrij en ga ik gezellig met mijn moeder naar de demonstratiedagen van Doe@Ding. Heerlijk de hele dag met de hobby bezig, geen stress heerlijk relaxed, en misschien wel weer heel veel nieuwe ideeën opdoen. Ik heb er echt zin in.
Tot gauw,
Liefs, Cindy


28 opmerkingen:

  1. Wat een pracht kaartje Cindy en helemaal mijn kleuren.Supergaaf vind ik hem. Veel plezier met je moeder morgen bij Doe@Ding enne ik ga gewoon nog ff aan de arbeid en ik hoor wel hoe jullie het daar gehad hebben.

    Fijne dag morgen en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mannetje gaat carnaval vieren denk ik. Hihi. Heel mooi gedaan Cindy.
    Vind het super jammer dat Nadia gaat stoppen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even opnieuw, alles sprong weer door elkaar grrr
    Jammer dat Nadia stopt, ik ben er zelfs een beetje somber door.
    Ondanks dat wij niks met carnaval hebben , is je kaart héél mooi geworden.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy.Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met dit prachtige plaatje. Een supermooi geheel met de rode accentjes. Jammer dat Nadia stopt. met de uitdagingen. Een gezellige dag morgen met je moeder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel jammer dar Nadia gaat stoppen.
    Je hebt een schattig kaartje gemaakt Cindy!
    mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel jammer dat ze gaat stoppen met haar blog ,maar jou kaartje is prachtig ,Ook wens ik jullie een heel fijne dag samen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Jammer dat Nadia gaat stoppen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    Carnaval is ook een moeilijk thema, als je van boven de rivieren komt, ik ben er mee opgegroeid, maar nu ik in Drenthe woon, is het ook voorbij, hier géén carnaval, je kaartje is heel mooi, leuk clowntje, jammer dat Nadia stopt, veel plezier morgen bij Doe@Ding, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Cindy, leuk clowntje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Cindy, veel plezier morgen. Wij gaan ons hier in het zuiden de komende dagen mengen in het feestgedruis!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    toch wel goed gelukt, hoor, als je niet met carnaval bent opgegroeid.
    Mooie kleuren combi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Cindy en morgen een super fijne dag gewenst!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is weer een beauty cindy

    lieve groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hardstikke leuk kaartje is het geworden, ondanks dat wij van erboven niks met carnaval hebben. Veel plezier bij Marlous!! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vindt je kaartje hartstikke leuk en lief.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super kaart! Veel plezier vandaag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Cindy, veel plezier vandaag!!!!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Cindy... deine Karte ist wunderschön und zauberhaft... Echt klasse.

    Liebes Drückerle
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous card, Cindy. Love the black, red and white. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een ontzettend lief en mooi kaartje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Cindy - superleuk gedaan met het moreheadje - heel lief kaartje is het geworden.
    Veel plezier vandaag!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy
    Super leuk kaartje is het weer .
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. lief schattig kaartje dit dit harlekino morhead plaatje prachtig rode strik er bij

    had ook graag morgen naar doe a ding gewild maar is voor mij nog al een reis trein metro etc maar heel veel plezier morgen allebei morgen

    fijn weekend lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend schattig kaartje Cindy, mooi gemaakt en die plaatjes blijven leuk vind ik. Veel plezier morgen bij Doe@ding, ik moet helaas werken want ik was graag gegaan...:( lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze heb je weer heel mooi gemaakt Cindy.
    De kleurencombinatie is schitterend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy