woensdag 19 februari 2014

Mannenkaart

Hallo lieve bloggers,
Eindelijk lukt het mij om te reageren op jullie prachtige creaties. Iedere keer werd ik eraf gegooid of het duurde uuuuuren voordat de pagina's waren geladen, maar even afkloppen, nu gaat het goed. Ook google translate is weer terug, ik hoop dat de problemen nu zijn opgelost. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van het hobbyjournaal waar ze een mannencreatie vragen. Ik heb deze kaart gemaakt voor de verjaardag van mijn vriend.  Het papier is van Maja Design. De mal is van Joy en heb ik bewerkt met inkt. De wolkjes zijn van memorybox. Verder nog wat frutsels en klaar is tie. Tot gauw! Liefs, Cindy


27 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat een leuke mannenkaart, mooi het plaatje in combinatie met het papier, leuk de mal erbij, weer top gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannenkaart Cindy.. Heel mooi met dit leuke papier van maja. Mooi gemaakt met de leuke mal erbij. Ja blogger doet een beetje vreemd, heb ik ook last van krijg steeds een code. Ik ga er maar overheen maar het klopt niet helemaal. IK hoop dat het straks weer eens goed komt! IK kan gelukkig nog berichten plaatsen en reageren, krijg de blogs die ik volg ook nog goed te zien. Succes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart is het geworden. Ziet er leuk uit en ook het plaatje is leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en ja dat internet is soms dwars het is niet alleen bij jullie hier zijn ook problemen. We moeten het er mee doen. ha ha
    Lieve Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow Cindy wat mooi deze kaart...prachtige kleurencombi en super mooi papier heb je gebruikt. Ik vind het een topper!
    Mannenkaarten zijn moeilijk te verzinnen vind ik...jij hebt het gefikst haha. Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog...leuk om te lezen. Ik ben blij je weer te zien in blogland meis...wat een gezeur hè met blogger, ik heb er niet veel last van...afkloppen maar.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het allemaal weer werkt, want oh wat is dat toch frustrerend. Je mannenkaart is prachtig Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend dat de computer of verbinding niet mee wil werken, zoiets moet gewoon werken! Gelukkig gaat het nu wel weer! Je kaartje is prachtig geworden!

    Groetjes, Priskilla
    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Cindy!
    mooi plaatje

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt mooie papiertjes en mooi randje.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat een stoere kaart!
    Heel mooi gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie mannenkaart Cindy, mooi papier en leuke mal gebruikt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijken of het lukt om dit te plaatsen, ik vind je kaart wel gaaf.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Total schön geworden....eine ganz fantastische Zusammenstellung von Farben, Motiv und Papieren..

    Ich wünsche dir einen schönen Tag, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart Cindy! Mooi plaatje ook, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoere mannenkaart mooi gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy
    Een hele leuke mannenkaart
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prchtige mannenkaart Cindy - supermooi plaatje en mooi gecombineerd met het papier - ik vind hem toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie kaart Cindy
    het plaatje past perfect bij het design papier

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,
    ja vervelend is dat als de computer het niet doet zoals je wil. Hopelijk is het nu goed.
    Deze mannenkaart is super mooi!!!en geslaagd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel gaaf deze mannenkaart cindy

    in blauw tinten

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superb man's card, Cindy. Lovely papers and I love how you have layered them too. Have a good weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy