vrijdag 7 februari 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. De sponsor is dit keer Meljens design. De opdracht is dit keer: gebruik één knoop, één strik en één bloem. Ik heb deze kaart lekker fel gemaakt voor post voor kanjers. Er is vast wel een klein meisje dat ik blij kan maken met deze kaart. Het papier is van My Minds Eye en de bloem is van prima marketing. Ik hou het nog steeds vol hoor om geen designpapier te kopen, want ik heb nog zoveel. Toch wel leuk om iedere keer in mijn voorraad te neuzen en kom iedere keer weer dingen tegen waarvan ik was vergeten dat ik ze had. De strik heb ik weer gemaakt met de bow Easy, ik zou deze echt niet meer kunnen missen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Tot Gauw, liefs, Cindy



25 opmerkingen:

  1. mooie vrolijke kaart.
    Denk dat een ieder heel veel papier in huis heeft waarvan je niet meer wist dat je het had of wat ik ook nog wel veel heb dat als het heel druk papier is, weet ik eigenlijk niet zo gauw wat ik er mee aan moet. En dan gooi je het ergens achteraan neer en blijft het gewoon liggen.
    Ook is mijn voorkeur voor bepaalde kleuren erg groot en kan niet snel wat met bv. geel, oranje, rood, bruin, zwart enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die ist aber knuffelig und wunderschön.. eine super schicke Karte

    Schönen Start ins Wochenende wünsch ich dir
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bright and beautiful, Cindy. Great colouring and gorgeous papers. Love that flower! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een lekker vrolijk kaartje. Daar zal een meisje heel blij van worden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow het is weer een super mooi kaartje hoor!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Cindy, ik weet zeker dat hier een klein meisje heel erg blij van zal worden! Wat een leuke, vrolijke en lieve kaart, heerlijk die kleurtjes, erg mooi.
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in vrolijke kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor Kanjers voor een kind Cindy, er zal vast iemand heel blij van worden als deze dit fleurige kaartje ontvangt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Cindy - vrolijke kleurtjes en een heel leuk prachtigmooi stempeltje - je maakt er vast een klein meisje super blij mee want ik vind het een kanjer van een kaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie van een kaart!!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo we kunnen weer bloggen, balen zeg, als je niet je leeslijst kan zien, maar nu is hij weer terug en zie ik je kaart, helemaal leuk is die zeg, je hebt weer mooi gekleurd, en leuk afgewerkt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk stempeltje heb je gebruikt en wat heb je mooi gekleurd
    Het geheel is echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje!
    Het stempeltje is mooi ingekleurd en je hebt mooi papier gebruikt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy
    Prachtig leuke en vrolijk kaartje laat je hier weer zien.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer een lekker vrolijk kleurtje dit kaartje Cindy daar zal je zeker een klein meisje blij meemaken de strik is ook mooi er bij en mooi plaatje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje weer Cindy, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat schattig Cindy!! Mooie kleuren.
      GerJanne

      Verwijderen
  19. Wat een mooie kaart alweer Cindy. En een heel leuk plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje, leuke vrolijk kleuren weer!!

    Groetjes, Priskila

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super vrolijk en lekker kleurig kaartje.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lekker vrolijk kaartje helemaal top!!! Leuk om naar te kijken zeker nu met dit druilige weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt je best weer gedaan Cindy....zeer vrolijke kaart met gezellige kleurtjes. Dat mag ook wel als het voor post voor kanjers is. Leuk hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy