donderdag 13 februari 2014

Nieuwe challenge bij Nadia - stempel met borduren

Hallo lieve blogvriendinnen,
Allereerst een warm en hartelijk welkom voor al mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!
Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. Het thema is dit keer bedacht door Cristel. Maak een kaart met een borduursel en een stempel. Nou jullie begrijpen, ik ben helemaal in mijn knollentuin. Ik vind inkleuren geweldig en ook het borduren op kaarten vind ik superleuk om te doen. Dit is mijn voorbeeld geworden:



Het patroon is van Jenine Siemerink. De digi is de laatste nieuwe van Wee en heb ik ingekleurd met mijn copics. De kaart spreekt verder voor zich, ik heb er superveel lol in gehad om deze kaart te maken. Ik hoop dat jullie het net zo'n leuk thema vinden als ik en allemaal gezellig meedoen!
Liefs, Cindy

29 opmerkingen:

  1. Prachtig is je kaart weer Cindy, dat kleuren zo mooi, dat borduren zo mooi, de afwerking zo mooi, perfecte kaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Cindy
    en wat heb je het afdrukje weer mooi ingekleurd zeg

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en leuke kleuren gebruikt en Whimsy stempel altijd schattig
    Liefs je Naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, het is weer een beauty geworden...het borduurtje past zo leuk bij het haar. Het kleuren gaat jou altijd wel goed af. Beeldschoon!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer prachtig! Lief plaatje mooi ingekleurd en een mooi borduurpatroon.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig gekleurd en geborduurd Cindy:0)
    super schattig kaartje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    Prachtig gedaan weer.
    leuke vrolijke kaart is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Cindy
    wat een prachtig kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi zeg! Prachtig ingekleurde stempel en prachtig borduurwerk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Cindy!
    Leuk plaatje wat je supermooi ingekleurd hebt.
    Mooi borduursel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Cindy en zo ontzettend mooi ingekleurd, helemaal super vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Cindy, mooie ingekleurde stempel en leuk borduurpatroontje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart en wat een lief plaatje heb je gebruikt, echt super leuk.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig hoor Cindy ik geniet er weer van groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw mooi gemaakt. Super mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dotje Cindy, zowel de supermooi ingekleurde digi als je borduursel...mooi gedaan...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een hele mooi kleurencombi op je prachtig kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy, Wat een leuke kaart. Mooi patroon. past leuk bij dit afdrukje. Leuke kleren heb je gebruikt. Heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is super Cindy en wat heb je dit mooi gedaan zowel je borduurals je afdruk. Schitterend.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje cindy prachtig stempeltje

    mooi borduurwerk in prachtige kleuren

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt weer een super mooie kaart gemaakt
    Groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaart,mooi borduurtje en en mooie ingekleurde stempel.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vond het een hele uitdaging . Maar het is weer gelukt. En deze is net als die van je moeder wel super lief geworden hoor. Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hartstikke mooi kaartje heb je gemaakt. Je digi is schitterend ingekleurd en hij is erg leuk. Ook je borduursel is weer heel mooi LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So pretty, Cindy, what a gorgeous card. Love the colour combo. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend kaartje Cindy! En wat een schitterend gekleurd stempeltje! en met mooi borduurtje erbij is het een echt pareltje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtig kaartje Cindy. En zo mooi geborduurd. Super

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy