zondag 16 maart 2014

Bingo bij KIC

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Kaartjes-Inspiratie Challenge blog. Dit keer is het thema een bingo. Leuk toch? Ik heb gekozen voor het rijtje: knopen-glitter-bloemen. De sponsor is dit keer Bugaboo. Ik heb deze schattige afdruk met lieveheersbeestjes gebruikt die ik weer heb ingekleurd met copics. Ik heb er gisteren weer een aantal bijgekocht, die kleuren zo te gek gaaf! Het papier is van Maja design. De knoopjes zijn van Papermania en het kapoentje komt uit de voorraad. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!
Liefs, Cindy


http://www.bugaboostamps.com/

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en de digi vind ik erg leuk.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy,
    hele fijne zondagmorgen
    wat een mooi en lief kaartje
    hel mooie digi en mooi ingekleurd
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eine ganz wundervolle Karte zeigst du uns....herrlich frische Farben und super gestaltet.

    Wünsche dir einen schönen Sonntag, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart Cindy!
    Je hebt deze leuke digi weer prachtig ingekleurd.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, erg vrolijk!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker vrolijk kaartje Cindy met een leuk stempeltje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijkerd! Super gezellig en helemaal voorjaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart Cindy!!!
    Leuke nieuwe challenge, ga zeker weer meedoen hoor.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempel is dit van Bugaboo, natuurlijk heb je die weer prachtig ingekleurd, met vrolijke kleuren, ik ben weg van de ze prachtige kaart.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Cindy - superleuk en mooi gekleurd stempeltje en een mooi samengesteld kaartje - ik vind hem prachtig!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige lieve stempel en heel mooi ingekleurd.
    Dit is weer een erg leuk kaartje geworden Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi kaartje, leuke stempel en heel mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy. Wat een prachtige kaart. Mooi afdrukje leuke kleuren en mooi schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker vrolijk kaartje Cindy! Ik moest wel even opzoeken wat een kapoentje is, want dat is geen woord dat ik dagelijks gebruik (kende het eigenlijk alleen van Sinterklaas Kapoentje).
    Ook je vorige kaarten zijn stuk voor stuk weer bjoeties.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vrolijke kaart Cindy.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke digi met die lieveheersbeestjes, je hebt er een mooi kaartje van gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is weer prachtig Cindy, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lekker vrolijk kaartje met al die lievenheersbeestjes

    prachtig ingekleurd erg mooi

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy