zaterdag 15 maart 2014

Herinnering challenge Creaine

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag zijn we al weer halverwege de challenge van Creaine en is de beurt van team roze om de kaarten te laten zien. Dit keer is het een sketch van mijn hand. De eerste kaart is gemaakt met papier van Carta Bella. De digi is van Sherri Baldy en heb ik ingekleurd met copics. Verder nog een die van Sherri Baldy gebruikt en frantagé op het stempelafdrukje. Dat is zulk gaaf spul. 




De tweede kaart heb ik gemaakt met het papier van First Edition Neroli. Dit is zulk gaaf papier. Het afdrukje is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met copics. Verder nog wat knoopjes, sterretjes en foamhartjes. Zo gaaf om te zien dat je met één sketch zulke verschillende kaarten kunt maken. 

Jullie kunnen nog meedoen tot 27 maart 2014. Ik zou zeggen, als je nog een uurtje tijd heb, gewoon doen!

Ik ga zo met mijn moeder naar Rotterdam naar Harolds, nog even wat copics kopen en aansluitend naar Doe@Ding. Ik heb er zin in.

Fijne zaterdag allemaal!
Liefs, Cindy

21 opmerkingen:

  1. Oh Cindy, da sind zwei ganz wundervolle Karten bei dir entstanden.....so schöne und geschmackvolle Gestaltungen, ich bin begeistert.

    Ich wünsche dir einen schönen Samstag ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed en een fijn weekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een leuke kaarten gemaakt Cindy!
    Wat leuk om te zien dat ze zo verschillend zijn.
    Veel plezier met je moeder in Rotterdam en bij Doe@ding!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes Cindy, een fijne dag samen met je moeder...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het blijven schitterende kaartjes........veel plezier vandaag en niet te veel kopen hè hahahahah
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn alle twee weer stuk voor stuk prachtige kaarten en idd dat frantage maakt het weer net ff iets anders. Veel plezier vandaag met je moeder in Rotterdam.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten. En ja, je kunt met één en dezelfde schets zulke verschillende kaarten maken. Het ligt vaak aan de kleur. Het is je goed gelukt!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beiden kaarten zijn erg mooi Cindy

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaartjes vind ik erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beide kaartjes erg mooi cindy en zo verschillend leuke sketch en weer super mooi ingekleurd leuke details er bij en veel plezier bij doeA ding

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Cindy, wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt, allebei heel verschillen, maar o zo leuk, dat frantage is heel mooi, geeft een mooi effect, heb je lekker gewinkeld en weer wat voorraad aan gevuld? groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes, en ze zijn inderdaad compleet anders. De een romantisch en de ander lekker stoer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Prachtige kaartjes heb je gemaakt, leuke digi's en mooi papier..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Cindy
    wat heb je 2 schitterende kaartjes hele mooie digi's
    en supper fijntjes afgewerkt supper !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 Schitterende kaarten. Waarop je je sketch prachtig heb verwerkt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy
    Jij hebt ook weer twee schitterende voorbeeldkaarten gemaakt voor het blog van Creaine, de bovenste heeft mijn voorkeur, zo mooi gekleurd, de tweede is ook mooi hoor, daar niet van, maar als ik mocht kiezen, dan word het nr 1.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 schitterende kaartjes Cindy met supermooi gekleurde stempeltjes - toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat ik het nu jammer vinden dat ik niet meer in mijn oude huisje woont, wat recht tegenover Harolds zat ;) Dan hadden jullie nog effe een kopje koffie kunnen komen drinken ;-)

    Je kaartjes zijn werkelijk weer prachtig Cindy, maar dat kan ook haast niet anders met die prachtige layout die je ontworpen hebt

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaarten Cindy, ze zijn allebei supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy