vrijdag 14 maart 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedenavond lieve bloggers,
Het is even geleden maar hier is weer een bericht van mij. Vandaag gaat de nieuwe challenge bij CC&CC van start. Dit keer wordt gevraagd om een kaart te maken met de volgende kleuren:

                                               

Gave kleurencombi toch? De sponsor is dit keer a day for daisies. Dit zijn supergave digi's. Ik heb voor mijn voorbeeldkaart gebruik gemaakt van de digi  pearls in her hair.




Ik vond het een ontzettend leuke challenge om te doen, ik vind de kleuren zo gaaf. Doen jullie allemaal gezellig mee?


14 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje en wat een leuke digi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wow wat een prachtige kaart Cindy...het haar heb je super mooi gekleurd meis. Gave digi is dit. Ik vind het een topper!
    Ook je vorige is een vrolijkerd...leuk gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Het is een prachtige kaart geworden. Een hele mooie digi. Leuke kleuren. Het was me al opgevallen dat je niet zo op blogger was. Groeten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy, danke für deinen Kommentar, deine neue Karte in Lila ist wunderschön. Schönes Wochenende wünsche ich dir
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje ziet er dan ook gaaf uit met die gave kleuren, super!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wauw super mooi kaartje cindy

    en deze kleuren zo mooi gaafe digi en super mooi ingekleurd

    soms heb je het druk met wat andere dingen en kom je wat minder langs

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een mooie kleurencombinatie. En je kaartje is ook erg mooi. Prachtige stempel. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Cindy dit is een super mooi kaartje en zoals je zegt een gave kleur.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleurencombinatie is heel erg mooi, je hebt een prachtige kaart hierbij gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy
    Wauw, wat is dit weer een mooie kaart, weer zo prachtig gekleurd, ik ben gek op deze kleuren, je weet mijn brievenbus te vinden hè, grapje, maar je hebt de kaart weer prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind hem geweldig mooi. Prachtige digi inderdaad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,
    wat een prachtige kaart met hele leuke details en schitterende stempel
    hele fijne avond groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Cindy - fantastisch mooi gekleurde digi - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy