vrijdag 21 maart 2014

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemorgen lieve bloggers,

Het is nog steeds huilen met de pet op met blogger. De leeslijst komt mondjesmaat, en als hij er dan eindelijk is probeer ik zoveel mogelijk op jullie mooie creaties te reageren. Ik hoop dat dit probleem heel snel is opgelost, want ik wil jullie niet het gevoel geven dat ik jullie verwaarloos, dat is zeker niet het geval. Ik blijf het proberen.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. De sponsor is dit keer Mayzy. Zij heeft zulke leuke digi's. De opdracht is dit keer om glitter en kant te gebruiken. Ik heb het papier van Carta Bella Paris girl gebruikt. De digi heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics. De swirl is glitter en komt bij boekenvoordeel vandaan. Ook in de frantagé zit glitter en op de vlinders. Ik vond dit echt een superdigi om te kleuren. Als jullie tijd hebben, kom gerust eens een kijkje op het blog nemen en doe gezellig mee! 
Fijn weekend alvast!
Liefs, Cindy


32 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Wat een leuke kaart weer
    En ik heb ook vaak de laatste tijd dat mijn bloglijst niet tevoorschijn komt erg vervelend .
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja vervelend hè met die leeslijst;0( heb er ook last van...maar de volhouder wint! hele lieve kaart heb je gemaakt Cindy!
    alvast een fijn weekend
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty colour combo, Cindy and a gorgeous design.
    Have a great weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja vervelend, blijven proberen, enne je kaartje is schattig, lieve kleurtjes.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met hele mooie kleurtjes.
    't Stempeltjes schitterend ingekleurd, vooral het haar is enorm prachtig.
    Erg leuk gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even opnieuw, alles vliegt weer door elkaar heen.
      Je kaart is prachtig, héél mooi gekleurd , het papier is ook mooi erbij. Het kantje zo schattig, alles klopt weer bij elkaar.
      liefs je moedertje

      Verwijderen
  7. Hallo Cindy wat een lief kaartje, leuke stempeltjes van de nieuwe sponsor, heel mooi papier...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en fris kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    een hele leuke kaar weer .
    Mooi stempeltje is het ook weer en prachtig ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier net zo hoor..pffff, je moet steeds meer tijd uittrekken om gezellig blogbezoeken af te leggen. Je kaart is super! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje, mooi ingekleurd en de kleuren zijn helemaal leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Cindy - supermooie kleurtjes heb je gebruikt en je hebt de digi super gekleurd - prachtig opgebouwd - helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wundervoll liebe Cindy...so schöne frische Farben und deine Gestaltung absolut gelungen,ein wirklich sehr schönes Kärtchen.

    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk lief kaartje Cindy!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje en zo als je zegt een mooie digi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie digi en prachtig ingekleurd ook leuke details gebruikt

    wat vervelend voor je dat je nog steeds moeilijk heden hebt met blogger hoop voor je dat het snel opgelost is en we blijven jou wel volgen hoor

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleuren en prachtig ingekleurd, tis weer een plaatje Cindy!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy, wat een lief kaartjev en de kleuren zijn ook zo goed gekozen, blogger heeft soms kuren, ik merk dat ik nu ook anders moet handelen om mijn kaartje te plaatsen, echt via een omweg, maar het lukt nog wel, hopelijk werkt het snel weer goed zodat je weer gewoon kunt bloggen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy
    Wat een mooi en lief kaartje en deze digi is superleuk.
    Mijn leeslijst is ook vaak niet te zien en volger worden bij anderen lukt ook al niet.....echt balen, hopelijk word het snel opgelost.
    Een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wouw wat een mooie kaart Cindy...
    Sorry dat ik zo laat of weinig reageert, maar het is hier thuis erg druk met van alles.
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Cindy,

    Vervelend he dat gedoe met blogger... Je bent niet de enige, wij kunnen er ook bijna niks meer reageren en helemaal geen volger ergens worden, zo vervelend... Maar goed, ik kom hier niet om te 'klagen'' over blogger, maar voor je kaartje! Je kaartje ziet er toppie uit! Het stempeltje heb je heel mooi ingekleurd en wat mooi afgewerkt met al het designpapier en bloemetjes, top!

    Lieve groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy war vervelend met blogger. Op mijn computer werkt blogger ook nie zo maar ik kan gelukkig wel reageren. Ik had ook het probleem van geen volger kunnen worden. Maar ik heb ontdekt dat het op de iPad wel goed gaat. Je kaart is erg leuk geworden.ndie kaart die je voor de duo uidaging hebt gemaakt is ook prachtig. Mooi patroon en plaatje. Veel succes met blogger. Fijn weekend nog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy, je kaart is weer super lief meis met prachtige kleuren...ik vind hem chique. Ook weer mooi ingekleurd natuurlijk.
    Jammer dat je zoveel problemen hebt met blogger, ik heb nergens last van, (even afkloppen) misschien een gekke optie maar probeer het eens met Google Chrome.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje en wat een mooi papier heb je gebruikt Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Guten Morgen liebe Cindy.. deine Karte ist zauberhaft - mit viel liebe zum Detail.. klasse.

    Drück dich lieb und wünsch dir einen schönen Sonntag
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Cindy, en jeetje wat vervelend met de leeslijst. Ik moet zeggen ik kan via de pc bij niemand volger worden en met mijn tablet wel. (gelukkig maar) ook sinds kort o zo vervelend!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy