zondag 2 maart 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Goedemorgen lieve bloggers,
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en kaarten voor mijn verjaardag. Superleuk dat jullie er aan gedacht hebben. Ik heb een topdag gehad. Van mijn moeder heb ik een melting pot van Tim Holtz met toebehoren gekregen. Kan niet wachten om ermee te beginnen!
Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik met dit keer het thema verjaardagskaart. Ik heb dit keer een mannenverjaardagskaart gemaakt. Die heb ik altijd veel te weinig en meestal als er een man jarig is moet ik halsoverkop een kaart maken. Het patroon is uiteraard weer van Sjaak van Went. Het plaatje is van voorbeeldkaarten. Verder nog wat kleine blauwe hotfixsteentjes gebruikt. Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. 


Ook bij Creaine challenge is er weer een nieuwe challenge van start gegaan. Dit keer mocht ik de sketch maken. Mijn eigen kaart komt er rond de 15e van deze maand op, maar ga maar eens kijken wat een schitterende voorbeeldkaarten mijn DT-collega,s hebben gemaakt. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en tot gauw! Liefs, Cindy

24 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat een prachtig cadeau heb je gekregen ben benieuwd wat je ermee gaat maken voor op je kaart maar dat krijgen we vast wel te zien.
    Je borduurkaart is prachtig geworden.
    veel plezier met je meltingpot vandaag.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en idd mannenkaarten hebben we altijd te kort. Wat je cadeau betreft zou ik echt niet weten wat je daar mee bedoelt, maar wie weet kom ik daar ooit nog is achter.

    Fijne dag en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve lieve Cindy.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad, want het was gisteren. Ik had het zo klaar gezet op het blog, maar nu stond hij vanmorgen nog op concept!! o ik vind dit zo erg!
    En mijn kaart is ook niet op tijd gekomen oo ik schaam me diep! sorry
    Ik wens je nog een heel fijn weekend.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mannenkaart in mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende mannenkaart Cindy, ben benieuwd naar de creatie met de melting pot...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy. Wat een prachtig cadeau heb je gekregen van je moeder. LEUK. Je kaart is heel erg mooi. Een leuk patroon van Sjaak, maar dat is hem wel toevertrouwd je hebt een mooi mannelijk plaatje op de kaart. Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kaart heb je gemaakt en je schets is ook erg mooi.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig mooi plaatje voor een mannenkaart en dan nog zo'n super leuk borduursel erbij.
    Helemaalt top Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige geborduurde kaart zeg.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vandaag maar lekker nagenieten van je verjaardag Cindy! Je mannenkaartje ziet er weer prima uit!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Cindy, zo te lezen heb je een leuke verjaardag gehad en ik moet zo toch eens even opzoeken wat een melting pot is????? Je geborduurde mannenkaart is ook weer helemaal goed en je hebt gelijk, ik vind het ook altijd de moeilijkste kaarten, dus handig als je al iets hebt liggen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je zo genoten hebt met je verjaardag Cindy, super en dat is je kaart ook weer, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh cindy.. deine Fadengrafik ist ja hammer.. hammerschön.
    Stylisch eine zauberhafte Karte

    wünsche dir einen schönen Sonntag
    Knuddels Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend borduurkaartje Cindy - supermooie combinatie heb je weer gemaakt - hij is echt super!
    Fijn dat je zo hebt genoten van je verjaardag en een heel leuk kadootje heb je gekrgen van je moeder.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt, het zijn ook mannelijke kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi borduurpatroon!
    En wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt!
    Prachtige kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is weer een prachtige geborduurde mannenkaart geworden Cindy, je hebt de kleurtjes weer prachtig met het plaatje gecombineerd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy
    Een hele mooie geborduurde mannenkaart .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,
    Slim van je om een mannenkaart te maken, heel mooi gedaan, borduurwerk en plaatje zijn een mooie combi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,

    Wat is dit ook een beauty!!!het patroontje is natuurlijk erg mooi, maar je hebt het ook super mooi geborduurd!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy,
    jarig geweest? Nog van harte!!!
    Een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi deze mannenkaart in deze kleuren ja zo gaat het bij mij ook niks op voorraad van mannekaarten a we maken ok lieve meiden kaarten

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy