zaterdag 15 maart 2014

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo lieve bloggers,
Zo ben ik er een tijdje niet, zo twee keer per dag.... Dit is al weer mijn tweede post van vandaag om jullie te vertellen dat er een nieuwe challenge van de Fadengrafik van start is gegaan. Dit keer is het thema: gebruik je lievelingspatroon. Nou kan ik natuurlijk heel moeilijk kiezen, zoals jullie weten ben ik een groot fan van de patronen van Sjaak van Went, dus daar  heb ik er één van uitgekozen. Het garen is van Joy. Verder heb ik nog wat plakparels en een plaatje van een elfje gebruikt. De challenge loopt tot 31 maart 2014 17.59 uur. Het zou leuk zijn als jullie allemaal weer naald en draad pakken en gezellig meedoen! Ik hoop niet dat ik jullie al verveel, want morgen komt ik weer terug.
Liefs,
Cindy



14 opmerkingen:

  1. Wauww hele mooie borduurkaart
    met hele mooie kleurtjes ook leuk plaatje
    fijne avond lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Je kaart bij je vorige bericht is ook al zo´n prachtige creatie!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy wat een prachtige kaart . Een mooie combi, patroon en plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi is deze voorbeeldkaart voor de Fadengrafik, mooie kleuren en prachtig geborduurd.
    Bedankt voor de gezellige dag , slaap lekker.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes vervelen nooit hoor net zoals deze. Vind hem heel mooi gedaan en je hebt prachtige kleuren gebruikt.

    Liefs Jolanda

    ps ben even wezen kijken op het blog van creaine blogger gaf problemen met aanmelden, maar hoera voor mobieltjes met iternet, want daar lukte het wel mee:) en sta dus aangemeld als volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Cindy. Heel mooi geborduurd.
    Het kaartje hieronder ziet er ook geweldig uit. Super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat prachtig, de kleuren van het draad en het elfje passen echt super bij elkaar. LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Cindy.. deine Karte ist mal wieder hammer.... die Fadengrafik liegt dir sehr gut.. und die Kombinationen mit den Motiven.. da haste echt ein Auge für.... hammer

    Schönen Sonntag wünsch ich dir
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, was für eine wundervolle Karte, einfach fantastisch....die FG ist ja ein Traum und sieht so bezaubenrd aus, dickes Kompliment.

    GGLG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow prachtig weer Cindy!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend borduurkaartje Cindy - supermooie combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Apart kaartje Cindy, en je reminder kaartje van Creaine ziet er ook al zo mooi uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi meid dit borduurkaartje van sjaak went en mooi elfen plaatje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy