zaterdag 1 maart 2014

Nieuwe challenge bij de NKU

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de NKU. De sketch is dit keer bedacht door Jolanda en er is geen thema. Jullie moeten natuurlijk wel de sketch gebruiken. Ik heb dit keer weer de schattige digi van Mo Manning gekleurd met mijn copics. Ik vind dit zo'n schattige jongensstempel. Het papier is van My Minds Eye, de sterretjes komen van Xenos. Doen jullie allemaal weer mee? Er zijn weer leuke prijzen te winnen. Later vandaag kom ik nog een keertje terug.
Liefs,
Cindy


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy. Leuk plaatje en supermooi ingekleurd.
    Geniet van je dag.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart.Fijn weekend en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loon Cindy. Dit is een leuk kaartje. Heel mooi afdrukje. Ik mag vandaag ook 2 kaarten plaatsen. Van ons borduurblog en van dsc daar ben ik deze maand gastdesigner. Maar eerst boodschapjes doen en dan aan de schoonmaak en dan de kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy
    ik had deze nog niet gezien, wat een leuke stempel heb je gebruikt en weer super mooi ingekleurd, prachtig jongenskaartje.
    liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een erg leuke stempel Cindy...leuk jongenskaartje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat een leuke stempel is dit, mooi ingekleurd, leuke kaart, simpel en toch sprekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Cindy - supermooi gekleurd en heel leuk gedaan - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. De afbeelding is prachtig ingekleurd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk cindy prachtig digi ingekleurd en leuke sketch

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is super Cindy, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy