maandag 17 maart 2014

Vrolijke groetjes

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag is het mijn dag om weer een kaart n.a.v. een sketch te laten zien bij de NKU.  Dit keer heb ik er een beetje lenteachtig kaartje van gemaakt. Dit weekend heb ik weer zulke leuke digi's ontdekt. Dit is Izzy van Di digistamps. Deze zijn zo schattig! Ik heb het afdrukje weer gekleurd met mijn copics. Het papier is van Memorybox. Jullie mogen de sketch natuurlijk gebruiken, wie weet zie ik hem nog een keer voorbij komen.
Verder heb ik weer problemen met blogger. Ik heb gisteren weer de hele dag geen leeslijst gehad en ook kan ik bij niemand volger worden. Volgens antwoorden in het helpforum wordt hieraan gewerkt. Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren. Maar ja het is gratis hè, je mag er niet teveel van zeggen. Ik hoop dat het in ieder geval snel is opgelost. 
Fijne dag allemaal.
Liefs
Cindy



29 opmerkingen:

  1. Hoi Cin leuke kaart en ik heb ook gisteren last gehad van dat ik niet op de bloglijst kon komen en blijven proberen lukte het opeens wel raar
    maar waar
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en inderdaad lieve digi's.

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Wat een schatje is het op je prachtige kaartje en het papier is ook zo mooi.
    Wat is dat balen als blogger weer eens aan het vervelen is, ze veranderen ook geregeld iets.......en ik dan maar weer zoeken hoe het dan moet hihihi. Hopelijk is het maar van korte duur.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Cindy, eine traumhaft super schöne Karte, die Gestaltung ist hammerschön.

    Schönen Start in die neue Woche
    Knuddels Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijk kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wauw, wat een leuke digi is dit zeg, prachtig gekleurd en zo mooi afgewerkt, ik heb ook last van Blogger hoor, je hoort meer blogmaatjes klagen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schattig plaatje, en wat is die weer mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful papers layers, Cindy, and a super cute image! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart en een supere digi, erg mooi ingekleurd!!!

    Afkloppen, maar hier ff geen probleem met Blogger. Kan bij meer mensen geen volger worden en dat is al dáááágen!!! Niet zo leuk allemaal.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat een schatje van een kaart weer! Heel leuk gedaan met de rand bloemen onderin.
    Groetjes Marleen
    ps: fijn dat je bijna klaar bent, ik hoor het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekker vrolijk kaartje weer Cindy!
    En ja, van blogger wordt je soms erg gefrustreerd.
    Ik kon via Explorer ook geen nieuwe blogs volgen, via Chrome lukte het wel. Ik gebruik beide browsers nu maar afwisselend.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief mooi kaartj meid heerlijk voorjaarskleurtjes

    en vervelend steeds met blogger hoop voor je dat het snel klaar is hoor

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi kaartje Cindy - supergekleurde digi en je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart, Cindy. Super gemaakt. Jammer dat blogger zo raar doet. Ik heb er persoonlijk (nog) geen last van, maar laatst wel. Succes ermee.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super umgesetzt liebe Cindy eine wirklich tolle Karte und ein ganz süßes Motiv...

    Ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is je kaart! Leuke sketch het je gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart en een hele leuke sketch. Ik pik hem mee en je zal wel een keer voorbij zien komen op mijn blog.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk, dit kaartje en de digi is schattig.
    Al die problemen bij Blogger zijn altijd tijdelijk. Gewoon de volgende dag weer proberen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, Cindy! Mooie schets en prachtig papier. Die digi heb je ook prachtig ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een dot van een kaart Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende sketch en supermooie uitwerking Cindy, je kaart is weer geweldig mooi. Gisteren werd ik ook telkens mijn leeslijst uitgegooid maar vanavond werkt alles weer zoals het moet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk fris lentekaartje Cindy en je hebt hele mooie kleurtjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een superleuke kaart Cindy!
    Leuke sketch en een mooie digi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy, wat een schatje is dit weer...alles mooi op elkaar afgestemd met mooie kleuren...echt prachtig gedaan meis.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy