maandag 14 april 2014

Herinnering lopende challenge bij Ons borduurkaartenblog, helemaal Hollands

goedemorgen lieve bloggers,
We zijn al weer halverwege de maand, dat betekent een herinneringskaart voor de lopende challenge van Ons borduurkaartenblog. Het thema is dit keer Rood-wit-blauw en Holland, verzonnen door Lenie. Jullie kunnen nog meedoen tot 30 april 2014 23.55 uur. 

Dit is mijn kaart om jullie aan de challenge te herinneren. Ik heb een patroon gebruikt van Sjaak, dat is geborduurd met Mettler. Verder een Bestieboerinnetje ingekleurd met copics, dit is toch ook zo'n leukerd. Doen jullie allemaal gezellig mee? Mijn collegaatjes hebben ook nog schitterende kaarten gemaakt. Neem gerust eens een kijkje op het blog. Jullie kunnen een superleuke prijs winnen, dus ik zou zeggen, doe gezellig mee!
Liefs, Cindy


18 opmerkingen:

  1. Wat schitterend geborduurd zo met die overlopende kleuren. Ook je bestie is super ingekleurd. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke hollands Cindy! Leuk hoor zoals je dit mooie hollandse meisje hebt omringt met een schitterend borduurwerk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kaart!! Grote bewondering voor jullie prachtige borduurwerk!!!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Ik heb mijn kaart net geplaatst! leuke challenge! allemaal van die vrolijke kaarten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, mooi geborduurd! Ik kan er helaas het geduld niet meer voor opbrengen.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    geweldig mooi geborduurd kaartje is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon weer een pracht kaart groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, was ist das ein tolles Motiv, das habe ich ja noch nie gesehen und du hast es so schön coloriert und deine Fadengrafik dazu, da paßt alles perfekt zusammen...wieder ein ganz wundervolles Kärtchen!

    Liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy ,
    wat een pracht van een kaart !!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow schitterend Cindy, leike digi prachtige geborduurde rand.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och wat een leuke Hollandse borduurkaart!
    Ik zie ze toch her en der te voorschijn komen op de blogs!
    Leuk zo tegen Koningsdag!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al weer er zo een mooie kaart en ook deze is echt hollands groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hoor het is je weer gelukt om er een toppertje van te maken, wat een leuke Bestie en zo mooi gekleurd.
    Je hebt ook prachtig geborduurd, Cindy.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I am always amazed by your fabulous stitched cards, Cindy! They look incredible! Love that cute image too! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kaart Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy