maandag 28 april 2014

Nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Designs

Goedemorgen lieve bloggers,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Superleuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. 
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij My Besties Dutch girls designs. Dit keer mocht ik het thema bedenken. Ik wil graag een kaart in pastelkleuren zien, heerlijk toch met dat mooie, zachte weer? Ik heb weer zo'n schattige digi uitgekozen. Je kunt haar hier vinden. Ze is weer ingekleurd met copics. Zo heerlijk om te doen! Het papier is van Maja Design. Verder nog wat doohickeys en Joy mallen gebruikt. Doen jullie allemaal gezellig mee? jullie hebben weer twee weken de tijd!

Met deze kaart wil ik zelf graag meedoen bij:
* scrapbook stamp society (alles mag met sentiment)
* My Bestie Norge (spring colors)



Liefs en tot gauw
Cindy





32 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart heb je weer gemaakt Cindy!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Cindy, prachtig gekleurd, dat is jou wel toevertrouwd, mooie details maken het een schitterende kaart.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Cindy ik kijk mijn ogen uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden, heel leuke digi ook! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps Cindy, wat een schitterende kaart met mooi ingekleurde digi.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi ingekleurd! mooie kaart ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. en
      Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

      Groetjes Karin DT coördinator




      Verwijderen
  8. Een hele mooie leuke kaart Cindy.
    Super goed samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,
    Een hele mooie kaart en prachtig ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig deze pastel kleuren en een supergave digi veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,
    hele mooie kaart
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje cindy - supermooie kleurtjes heb je gebruikt en super gekleurd - super mooi samengesteld - echt een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy Wat een schitterende kaart en mooie pastels heb je uitgezocht.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy
    Prachtige kaart .
    En pasteltintjes zijn altijd heel mooi.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Cindy!
    Supermooi ingekleurd.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    je hebt weer en bjoetie gemaakt zeg! Ik vind hem prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje Cindy, mooi ingekleurd, leuk die tag die uitsteekt. Je weet mensen wel te inspireren denk ik, zelf ook succes met de challenges...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is schitterend Cindy, ik vind hem prachtig en hoe toevallig ik heb vanavond dezelfde digi in zitten kleuren, nu nog een kaart maken. Die van jou is top.
    Liefs van anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, mooi gekleurd en leuke kleurencombinatie!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart, Cindy! Een plaatje om naar te kijken, mooie digi heb je ervoor gekozen! Prachtig geheel hoor!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schitterende kaart Cindy. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart. Mooi dat de kleuren van de afbeelding in de bloementoef terug komen! super. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love it this card,lovely colours!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Hugs Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a fabulous design Cindy.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig bestie kaartje meid mooi die pastel kleurtjes

    super mooi ingekleurd weer super leuke details er bij

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een snoezig kaartje Cindy, heel lief en meisjesachtig! Bedankt voor je reactie op m'n blog, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy