dinsdag 1 april 2014

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog - Helemaal Hollands rood/wit/blauw

Goedemorgen lieve bloggers,
Helaas ondervind ik nog veel hinder van blogger. Ik heb nog steeds mijn leeslijst niet. Zooooo vervelend. En als ik dan al een reactie wil plaatsen duurt het zo ontzettend lang. Als alles weer goed is, ga ik de schade echt inhalen. 

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Ons borduurkaartenblog. Het thema is dit keer bedacht door Lenie. Zij wil graag een Hollandse creatie zien met rood/wit/blauw. Ik vond dit zelf een moeilijk thema, maar heel leuk om te doen. Het patroon is van Sjaak, het plaatje is van Yvonne en het garen is van Mettler. Trijnie van Gunter heeft toegezegd om af en toe sponsor te zijn, dat is toch gaaf! De prijs die je dit keer kunt winnen is echt heel leuk. Neem eens een kijkje op het blog voor de prachtige kaarten van mijn collega's. Doen jullie weer gezellig mee? Meedoen kan tot en met 30 april 2014 23.55 uur. 
Liefs, Cindy



24 opmerkingen:

  1. Interesting post, just one request, would you be able to elaborate the third paragraph in greater depth please? Cheers

    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een raar bericht staat hierboven, weet je wat dat betekent?
    Je kaart is weer super de super prachtig, mooi geborduurd en een schattig Hollands plaatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO en jij hebt ook al zo,n mooi hollands kaartje weten te maken. Schitterend gedaan en ik hoop dat de problemen gauw voor je zijn opgelost.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje vind dat koetje zo lief op je kaart en natuurlijk het prachtige borduur werkje zo mooi en je Bestie kaart hier onder vind ik ook schitterend!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig voorbeeldkaartje Cindy, lekker Hollands.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! Natuurlijk doe ik weer mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die vind ik weer helemaal geweldig Cindy.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, en samen met het plaatje is hij helemaal af. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend borduurkaartje Cindy - supermooie combinatie en super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi je hollandse kaart! ik blijf deze plaatjes ook zo leuk vinden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was für eine süße und auch wundervolle Karte und deine Fadengrafik dazu einfach herrlich.

    Ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi cindy
    Een hele leuke vrolijke Hollandse kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,

    Ook jou voorbeeldkaart is super mooi en leuk!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke hollandse kaart heb je gemaakt!
    Heel mooi geborduurd.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige hollandse kaart! Hou er wel van.
    Mooi borduurpatroon!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi kaartje Cindy, ik vind hem prachtig. Wat vervelend dat je nog steeds last hebt met blogger, hier gaat het de laatste tijd wel goed gelukkig, oke ik moet af en toe tig keer mijn leeslijst verversen voordat ik erop kan maar het bloggen gaat prima. Hoop dat jij het ook weer snel kunt doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Appreciate ones the great plus instructional document. Ill end up being looking at back again in alot of times for some considerably more messages.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuke kaart Cindy en het borduurwerk is prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,
    Wat een super vrolijke 'Holland' kaart heb je gemaakt!
    Liefs, Marleen
    PS ben echt helemaal blij met de plaatjes, ze zijn heerlijk om mee te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi cindy dit rood wit blauw borduurwerk en lief koetje er mooie strik helemaal af

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooi Hollands kaartje Cindy! Als dat anderen geen inspiratie geeft voor de challenge...

    Heel fijn weekend!
    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy