vrijdag 4 april 2014

Nieuwe challenge CC&CC

Goedenavond allemaal,
Oeps.... bijna vergeten. Ik heb het heel druk gehad op mijn werk en vanavond was ik bij mijn moeder dat ik bijna ben vergeten om de nieuwe challenge bij CC&CC aan te kondigen. Nou bij deze. Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij CC&CC. De opdracht is dit keer: maak een kaart met strepen. De sponsor is dit keer QKR Stampede. Ik mocht deze keer onderstaande digi gebruiken. Is het geen schatje? Neem ook eens een kijkje op het blog voor de kaarten die mijn DT-collega's hebben gemaakt. Heb je zin, doe een keer mee, jullie kunnen 5 digis naar keuze winnen en hebben twee weken de tijd om mee te doen. Liefs, Cindy


8 opmerkingen:

  1. Zo meisje dan net je nog net op tijd, het is nog vrijdag en daar is het toch 8 uur vroeger?????
    Ik vind je kaart prachtig, zo mooi gekleurd en met genoeg strepen.
    Slaap lekker.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, wat een gave, stoere fisherman heb je gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beter te laat dan nooit Cindy en wat is die mooi geworden je kaart, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy wat een grappig kaartje erg mooi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf kaartje Cindy je kaartje hierboven ziet er lief uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Cindy - supergave en supermooi digi heb je gebruikt - ik vind je kaart super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi gaaf kaartje en super gave digi weer prachtig ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this design, Cindy! Your colouring looks amazing! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy